{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæle fritte?
  • #1   3. nov 2011 Tjah, de har brug for plads, leg, alktivering og opmærksomhed hver dag for at være et godt kæledyr. De kan opdrages præcis som hunde, til at gå på bakke, og kan derfor ofte holdes frit i huset. Dog lugter de meget af rovdyr, og har jo tænder der kan nappe noget, men hvis du bruger tid på det hver dag og virkelig engagerer dig, er det et specielt og vældig sjovt kæledyr ^_^
    Som førstegangskøb ville jeg dog købe en voksen der er bakke/bidetrænet, ellers kan det godt slå en noget ud, da hvalpe kan være en stor mundfuld som start ilder smiley

• #2   3. nov 2011 Jeg har haft 2 vidunderlige pomfritter. Jeg købte dem fra hvalp af. Begge piger ( piger lugter mindre) og som en hund bider de når de er hvalpe hvis de ikke lære man ikke må. Jeg pustede mine på snuden når de bed det virkede rigtig godt.
    De stjæler som bar fanden ( ret sjovt) men jeg kunne aldrig finde mine bordskånere, nøgler og alt mulig anden.
    De skal have særligt fritte mad. Synes de er kanon søde dyr. Jeg havde to da de elsker selvskab og så sov de og puttede i deres hængekøje.
    Mine havde IKKE bur. Men man skal regnemed et par uheld på gulvet i nu og næ for de bruger helst kattebakke hvis der er en lide der hvor de er når de nu skal. ( de er ikke som katte der kan have en i hele hytten)
    Gerne en i hvert rum.
    Der er nogle fede pomfritte sider på netten så bare i gang med at google.
    Men selv om de er MEGET fantastisk skal du virkelig være sikker for de kræver en del mere træning og opdragelse end en hund, hvis de skal blive gode kæledyr.

• #3   3. nov 2011 Kender en som har/har haft.. De pisser rigtig meget, og skider meget . Også stjæler de ens sko og sokker!!! :((((

Kommentér på:
Kæle fritte?

Annonce