289 visninger
|
Oprettet:
please hjælp. {{forumTopicSubject}}
Hvad sætter i aller mest pris på når i træder ind af døren i fx en rideudstyrsbutik.?
og hvordan føler i jer allermest hjulpet når du spørg den ansatte om hjælp,?
hvordan syntes du en ansat skal opføre sig når han/hun står i butikken. ?
håber på godesvar da jeg skal bruge det til en opgave.
aug 2011
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 1 Svar: 49
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 941
Den/ de ansatte skal først tilbyde sin hjælp og derefter bare være opmærksom og hjælpsom uden at virke lurende.
Imødekommenhed, venlighed, hjælpsomhed. Udvise interesse ved al henvendelse og giv kunden god tid- lad også gerne en kunde forstå at man kommer tilbage og hjælper men at man lige lader en anden kunde få lov til at betale hvis det er tilfældet.
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.404
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 184
please hjælp.