{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Overfører video i forskellig format? {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Jeg har desværre et lille problem med mit videokamera SONY DCR-SR37 som jeg håber der er nogen derude som måske kan hjælpe mig med det.

Når jeg overfører videoerne til min computer bliver de gemt i MPEG format som min Windows Media Player og Windows Movie Maker ikke kan afspille smiley Men når jeg overfører dem til min anden computer bliver de gemt i WMV format som godt kan afspilles i begge programmer.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre eller alternativt kan anbefale mig et GRATIS videoprogram som godt kan tage MPEG format?

Mener også at jeg måske før har haft det samme problem med min anden computer hvor det fungerer nu, jeg kan bare på ingen måde finde ud af hvordan jeg skal ændre det.
Gider ikke ud i at skulle konvertere dem om til et andet format da det bliver for besværligt og vil tage for lang tid.

Den gamle computer kører med Windows Vista og den nye kører vist med Windows 7 (den med høj bundlinje, og kvadradiske symboler på processlinjen med programmernes logoer, og desuden er det den Windows hvor man ikke kan skifte baggrund).

Mvh. Mie og på forhånd tak, jeg håber at der er nogle kloge mennesker der vil hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overfører video i forskellig format?
Kommentér på:
Overfører video i forskellig format?

Annonce