{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Diverse kvindeblade - hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Svigermor har lidt købt et Femina blad og som den pige jeg er, siger jeg jo ikke nej til at læse sådan et.

Men - jeg læser det ofte meget overfladisk og læser kun dybdegående hvis der fx. er en spændende artikel om en dame, hvis mand har begået selvmord e.l.

Jeg bliver slet ikke "tændt" af diverse artikler om inventar til stuen, et fedt juleoutfit, flotte pyntegenstande osv. fordi tingene er SÅ dyre.

Outfits'ene har sjældent en pris for under 1000kr pr. del, pynte tingene til stuen er voldsomt dyre ( nej, jeg vil ikke betale 500kr for en juleklokke på størrelse med min tommeltot ) osv.

Jeg er en person der køber billigt, er nærig og finder det underligt at man gider betale verpris for ting, bare fordi der står et mærke på.
Dvs. jeg køber efter Thrifty motivet, hvor folk der køber det i bladet køber efter veblen motivet ( at købe dyrt ) og måske band-waggon ( at købe som de andre ).

Så jeg ville prise mig LYKKELIg hvis der udkom et blad med tips til udsalg på diverse hjemmesider, fede outfites med tøj fra Bilka, Kvickly, H&M, Only, genbrugsforretninger ( nej ikke mode versionen "vintage" ) og ja, andet i den stil.
Og indretning med ting fundet på loppemarkeder, i jysk, ikea osv.

Ville simpelthen ELSKE det.

HVad er jeres forhold og tanker til/om dameblade - og i for sig også alle andre i den stil?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diverse kvindeblade - hvorfor?
  • #1   4. dec 2011 Min holdning er nok, at man kan bruge bladene som inspiration og så selv gå ud i de butikker man har råd til og finde noget lignende...

Jeg læser jævnligt både Bazar, Woman og Costume. Jeg har ikke råd til at give fx. 7000 kr. for en håndtaske eller 4000 kr. for en alm. vinterjakke... Men derfor kan jeg jo godt savle lidt over en Bottega Veneta flettaske til 15.000 kr. smiley
    Men jeg lader mig inspirere til, at finde en billigere udgave, hvis der er noget jeg kan lide.

• #2   4. dec 2011 jeg gider end ikke smide pengene efter de blade, dvs jeg køber dem aldrig... men jeg bladre dem også gerne i gennem når de ligger i venteværelset ved feks tandlægen

jeg mener også at de ting de viser er alt for dyre og de overbeviser kvinder oma t man bliver lykkelig af et udstillinghjem og dyrt tøj.

personligt vil jeg helre have 10par bukser til 100kr pr stk, end jeg vil have et par bukser til 1000kr.
    jeg slider mit tøj helt ned og jeg vil helre have noget der er billigt så jeg ikke er ked af at smide det væk når det er gået i stykker.

nips og pynt i mit hjem er ting der har betydning for mig, feks malerier min mor har malet, fotografier jeg selv har taget og forstørret osv

• #3   4. dec 2011 jeg må nok indrømme at de eneste blade jeg vil give penge for er, Anders and jumbo bøger thi hi
    Men kigger da gerne diverse blade igennem når jeg besøger min søster eller i venteværelser.
    Efter min mening er de blade for dem der har penge og til at manipulere os til at følge moden

Kommentér på:
Diverse kvindeblade - hvorfor?

Annonce