{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
172 visninger | Oprettet:

Mange tabte udfordringer? {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet til at tænke på hvordan det kan være at min hest taber stort de fleste af de udfordringer hun er med i?

Det er egentlig ikke noget jeg går op i, Plejer bare at sende et par udfordringer af sted indimellem når nogen beder om det, og så tænker jeg ikke mere over det.
Nu har jeg så siddet og kigget i nogle af de udløbne udfordringer, hvor hun har tabt stort i mange af dem, og hun ser ud til at tabe stort i de to igengværende. Har hun vundet noget, er det over en hest med 4 slørede billeder, hvor man dårligt kan se at det er en hest.
Er hun virkelig så grim, eller hvad er der liiige der er i vejen med hende?

Jeg synes jo hun er skøn i alle ender og kanter og fra alle vinkler, så her må I hjælpe mig lidt.
Jeg kan godt tåle det.:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mange tabte udfordringer?
  • #1   15. aug 2006 Hmm, deet er ikke alle der bryder sig om Ismuler smiley og der er jooh enormt mange dejlige hester herinde,. Men kan ikke helt se deet, synes hun ser sød ud =)

• #2   15. aug 2006 sandheden er af nogen medler sig til de der lortestemme rundter (undskyld ordvaglet) og så på den måde får de lige 8-9 stemmer som på en måde ikke er fair

• #3   15. aug 2006 Hun er da dejlig.. Måske skal du bare bede om lidt hjælp i udf nogle gange. Ka ik forstå hvorfor du ik vinder mere..

• #5   15. aug 2006 Hun er da skøn!
    Du har mange gode billeder også...
    jeg taber også alle mine men som du tænker jeg ikke så meget over det.
    Tror ofte det er når man ikke sender ud til alle og siger... stemmer du ikke lige i min udf... ikke at der er noget galt i det men det er måske derfor man taber... mine er i mine øjne de dejligste så skidt med hvad andre synes, jeg har det fint nik med at tabe til de mange fine heste...selvom det da engang imellem ku være meget sjovt at vinde...
    Hvad det er med din smukke hyp kan jeg ikke sige, jeg synes hun er smuk smiley

• #6   15. aug 2006 jeg sys nu det er et lidt tyndt grundlag at stemme på den anden bare på grund af dens race smiley

• #7   15. aug 2006 Hmm underligt, jeg synes da hun er kær ?? Jeg vil foreslå at du sætter det hoved billede (som du også har som din profil-billede) ind som nr. 1
    Det synes jeg nemlig er mega sødt ?? smiley

• #8   15. aug 2006 der er desværre også mange der får sine venner til at stemme...

kan se min hest er imod dig nu, og kan slet ikke forstå hvis hun vinder, er helt vild med din =D

• #9   15. aug 2006 Javist er der da mange der ikke bryder sig om islændere, ligesom der er mange der ikke bryder sig om fjordheste, knapstruppere, arabere, DV´ere.... ja jeg kan blive ved. Smag og behag er jo forskellig, og heldigvis for det.

Synes dog ikke det er retfardigt hvis det kun er dem der deltager i de der stemmerunder der får stemmerne.
    Men det vil så sige, at hvis jeg deltager i en stemmerunde, så stemmer de andre på min hest, selvom modstanderen,s hest er meget flottere og har bedre billeder? Man skal da stemme på den hest man synes bedst om, eller hvad?
    I så fald kan jeg ikke se ideen med de udfordringer.

Men nu gider jeg ikke lege stemmerunde dagen lang, så vi fortsætter bare med at tabe. smiley
    Vi er heldigvis ligeglade.

• #10   15. aug 2006 Ja Assa dyster mod Fjolle. Jeg synes hun ser dejlig ud. (Jeg har nemlig stor svaghed for fjordhesteblandinger) og jeg synes Assa og hende er værdige modstandere.
    Alligevel vil vi da gerne have bare liiidt mere en 185% af stemmerne.

Hovedbilledet har været forrest, men der tabte hun også. *GG*

• #11   16. aug 2006 Uanset hvad tror jeg de stemmerunder betyder utroligt meget.
    Jeg har set nogle med rigtig dårlige og ensformige billeder vinde... men som dig bruger jeg ikke flere timer dagligt på stemmerunder så vi fortsætter også bare med at tabe... smiler... skidt pyt... sådan er det jo smiley
    men det ville måske også hjælpe hvis man skrev til nogen og bad og hjælp... hmm... men det for jeg heller ikke lige gjort.
    Synes man skal stemme på den man synes bedst om så udf. kan være fair smiley
    Det kan selvfølgelig også være folk gør det og såer alt jo fint smiley

Kommentér på:
Mange tabte udfordringer?

Annonce