Mange tabte udfordringer? {{forumTopicSubject}}
Jeg er kommet til at tænke på hvordan det kan være at min hest taber stort de fleste af de udfordringer hun er med i?
Det er egentlig ikke noget jeg går op i, Plejer bare at sende et par udfordringer af sted indimellem når nogen beder om det, og så tænker jeg ikke mere over det.
Nu har jeg så siddet og kigget i nogle af de udløbne udfordringer, hvor hun har tabt stort i mange af dem, og hun ser ud til at tabe stort i de to igengværende. Har hun vundet noget, er det over en hest med 4 slørede billeder, hvor man dårligt kan se at det er en hest.
Er hun virkelig så grim, eller hvad er der liiige der er i vejen med hende?
Jeg synes jo hun er skøn i alle ender og kanter og fra alle vinkler, så her må I hjælpe mig lidt.
Jeg kan godt tåle det.:-)
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 37 Emner: 117 Svar: 1.100
feb 2005
Følger: 76 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 137 Svar: 1.059
apr 2006
Følger: 54 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 211 Svar: 724
jan 2006
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 889
Du har mange gode billeder også...
jeg taber også alle mine men som du tænker jeg ikke så meget over det.
Tror ofte det er når man ikke sender ud til alle og siger... stemmer du ikke lige i min udf... ikke at der er noget galt i det men det er måske derfor man taber... mine er i mine øjne de dejligste så skidt med hvad andre synes, jeg har det fint nik med at tabe til de mange fine heste...selvom det da engang imellem ku være meget sjovt at vinde...
Hvad det er med din smukke hyp kan jeg ikke sige, jeg synes hun er smuk
feb 2005
Følger: 76 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 137 Svar: 1.059
jul 2006
Følger: 120 Følgere: 119 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 785
Det synes jeg nemlig er mega sødt ??
jun 2005
Følger: 187 Følgere: 237 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
kan se min hest er imod dig nu, og kan slet ikke forstå hvis hun vinder, er helt vild med din =D
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 145
Synes dog ikke det er retfardigt hvis det kun er dem der deltager i de der stemmerunder der får stemmerne.
Men det vil så sige, at hvis jeg deltager i en stemmerunde, så stemmer de andre på min hest, selvom modstanderen,s hest er meget flottere og har bedre billeder? Man skal da stemme på den hest man synes bedst om, eller hvad?
I så fald kan jeg ikke se ideen med de udfordringer.
Men nu gider jeg ikke lege stemmerunde dagen lang, så vi fortsætter bare med at tabe.
Vi er heldigvis ligeglade.
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 145
Alligevel vil vi da gerne have bare liiidt mere en 185% af stemmerne.
Hovedbilledet har været forrest, men der tabte hun også. *GG*
jan 2006
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 889
Jeg har set nogle med rigtig dårlige og ensformige billeder vinde... men som dig bruger jeg ikke flere timer dagligt på stemmerunder så vi fortsætter også bare med at tabe... smiler... skidt pyt... sådan er det jo
men det ville måske også hjælpe hvis man skrev til nogen og bad og hjælp... hmm... men det for jeg heller ikke lige gjort.
Synes man skal stemme på den man synes bedst om så udf. kan være fair
Det kan selvfølgelig også være folk gør det og såer alt jo fint
Mange tabte udfordringer?