{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring af ridehjelm
  • #1   13. dec 2011 en neglebørste og så varmt vand.

man kan også putte den i vaskemaskinen. men det bliver bare så slidt af det smiley

• #2   13. dec 2011 line - hvor kan det købes ?

camilla - er den så ikke vildt længe om at tørre hvis man vasker den med vand og neglebørste ?

• #3   13. dec 2011 en tur under bruseren burde gøre det.. men det tager en lille uge før den er rigtig tør

• #4   13. dec 2011 du kan købe sådan en spray der fjerner dårlig lugt, tror at det hedder rodahlon (staves) jeg brugte det da vi havde haft oversvømmelse i kælderen og alle mine rideting der lå dernede lugtede af kloak -_-'!

• #5   13. dec 2011 det er meget Effektivt og kan købes i supermarkeder!!

• #6   13. dec 2011 Du kan købe en speciel hjelmrens lige til at spraye i. Har brugt det til min motorcyklhjelm. Ved ikke hvor det købes, men muligvis et sted, hvor man sælger hjelme. Prøv rideudstyrsbutikken - eller evt. hos en motorcykelforhandler.

Det var VIRKELIG effektivt! Min hjelm blev som ny!

• #7   14. dec 2011 Jeg ved at min svigerinde smider sin i opvaske maskinen.
    På et glas program og så skal den ellers bare tørre natten over, så er den klar igen.

Hun siger at det fjerner alt lugt, og så slider det ikke på hjelmen

• #8   14. dec 2011 (link fjernet)

• #9   14. dec 2011 altså det med at putte den i vaskemaskinen kan ikke anbefales da den jo får stød af at hoppe rundt i vaskemaskinen, og en ridehjelm skal jo udskiftes så snart den får slag, så den holder altså ikke.

Skur rodalon inden i den og giv den derefter et dampbad over en gryde.

• #10   14. dec 2011 Det ville stadig ikke hjælpe, da den vil påvirket af stød ligemeget du pakker den ind for hvor mange gange slår den ikke rundt i vaskemaskinen? normal køre en vaskemaskine i en alm vask over 300 omgange hvis ikke mere, så den får 300 små stød. hvilket jo svare til en del. Det er ihvertfald ikke sikkerheds forsvarligt at bruge hjelmen bagefter.

Har selv oplevet at en ridehjem er flækket ved styrt,den flækkede midt over i 2 dele fordi jeg havde faldet af en gang ,før med den.
    Men den fik ikke skrammer den første gang overhovedet.
    Jeg var indlagt i et døgn pga hjernerystelse og hvis jeg var ramt lidt anderledes var jeg her ikke den dag i dag.
    Så med hjelme skal man altså passe på det er livet der er tale om.

Også derfor man kassere hjelme ridehjelme eller cykelhjelme efter styrt også selvom de ikke har fået synlige skrammer.

• #11   14. dec 2011 Det er muligt, men en hjelm der har fået et slag BØR udskiftes, da der er risiko for at den ikke virker som den skal næste gang, eller ligefrem gør mere skade end gavn.

Det kan godt være du har været heldig, men en anden er måske ikke lige så heldig.

At ride med en hjelm, der har fået slag = at ride uden hjelm!

Kommentér på:
Rengøring af ridehjelm

Annonce