431 visninger
|
Oprettet:
Forelsket :( {{forumTopicSubject}}
Hey!
Kender i det, hvor man bare er vildt forelsket i en dreng/pige..
Jeg har kunne lide personen i ca. 3 år og sagde det til ham for lidt tiden siden face2face.. han havde selvf, ikk følelser for mig og nu er jeg så her. Ved slet ikk hvad jeg skal gøre?
- Alle siger: kom videre .. - kan bare ikk!
sep 2007
Følger: 40 Følgere: 244 Heste: 7 Emner: 483 Svar: 2.289
så nu siger jeg det alle andre siger kom videre du skal nok finde en ny du har hele livet for dig
Blogger
Følger: 29 Følgere: 42 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 85
Tror vi alle har prøvet det, og det er ikke for at gøre dig mere ked af det, men det er nok ikke sidste gang du kommer ud for det.
Mit bedste råd vil være at komme videre. Ikke at du skal glemme det, men hold det som et minde eller hvad man kan kalde det. Synes du skal være stolt over at du valgte at sige det til personen, for man ved jo aldrig hvad der kan ske.
Nyd din smukke hest, og det faktum at det snart er jul
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
TS: Uden alkohol, er jeg desværre ikke så god til at håndtere kærestesorger
okt 2011
Følger: 26 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 228
men der skal nok komme en anden;) bare prøv at lade vær med at tænke for meget på ham
jun 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 5 Emner: 47 Svar: 272
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.531
Men tænk på det som: Du er 14 år, du har hele livet foran dig og denne fyr var måske slet ikke noget for dig? Overvej den lige..Der findes masser af fyre, som både er søde og er noget skidt, men på et tidspunkt finder du nok din mere eller mindre drømmefyr - han vil jo altid have fejl.
Jeg havde en fyr i starten af året, som jeg troede var min drømmefyr, men da han så vragede mig virkelig ledt, og det tog mig flere måneder at komme over ham, kunne jeg til sidst være fuldstændig ligeglad og tilmed vrage ham.
Jeg vil ikke sige at du skal komme over ham, men prøv lige så stille at glemme ham. Jeg kom ikke over min på få dage
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.531
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 27 Heste: 17 Emner: 30 Svar: 707
Det der hjalp bedst for mig sidst jeg havde kærestesorger var at være aktiv og heletiden havde noget at lave, så jeg ikke tænkte så meget på ham. Det kom hestene og mine forældres hund til at nyde godt af da jeg brugte rigtigt meget tid på dem..
men må også indrømme at jeg tuede om aftenen når jeg var gået i seng.. og i dag kan jeg ikke fatte at jeg faldt for ham og kom sammen med ham (var sammen med ham i ca 2 måneder)
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 27 Heste: 17 Emner: 30 Svar: 707
En dag aftalte vi at vi skulle i biografen og aftalte at mødes ved hans søster for hun skulle også med, men da jeg kom der over var der ingen. Jeg havde ikke søsterens nr, så jeg forsøgte at ringe til ham, men han tog ik sin mobil.. jeg satte mig ned i bilen og ventede på dem i 1 time og 40 min, hvor jeg både forsøgte at ringe og skrive til ham, men jeg hørte indtet, ringede også hjem til hans forældre men der blev den ikke taget.. da jeg kørte var jeg en tur omkring sygehuset, for hvis nu der var sket ham noget.. men der var ingen ved det navn.
så kørte jeg hjem til ham, men der var heller ingen hjemme... så kørte jeg tudende og forviret hjem til mine forældre..
dagen efter skrev jeg til ham og spurgte om hvad der var sket siden at hverken ham eller søsteren var der. der til svarede han bare "fordi vi sad og så film" og så fik jeg ellers en masse beskeder hvor han svinede mig til på det værste. jeg svarede ikke på nogle af de beskeder.. så efter et stykke tid gik der en besked ind hvor han undskyldte sin opførsel.
jeg skrev så og spurgte om vi ikke skulle mødes så vi kunne få snakket tingene igennem, men den besked fik jeg ingen svar på.
Da jeg så var på facebook så jeg at han havde angivet en fra aalborg som sin kæreste.
Jeg har senere fundet ud af at han havde gang i flere samtidigt med mig, og har fundet ham på mange forskellige dating sider.
jun 2008
Følger: 89 Følgere: 81 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 876
- Det med at lave en masse er jeg allerede godt i gang med! Så ting jeg kan lave, har jeg mere end nok af!
.... Farvel dejlige dreng & goddag til 'fyr jeg ikk kender/forelsket mig i, endnu!'
Forelsket :(