Nogen som kender til Brande rideklub?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Ja som overskriften fortæller: Er der nogen herinde som kender til Brande rideklub??
Klubben har jo været erklæret konkurs, men starter efter nytår op som selvejende institution og med både ny bestyrelse og berider.
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk som har redet derude indenfor de sidste par år og meget gerne fra folk skal ride derude når det starter op igen.
Jeg er nysgerrig fordi jeg muligvis skal have min hest derud og stå, som rideskolehest pga. af de mangler heste til både alm. undervisning og handicapridning.
Så det kunne være sjovt at høre fra andre, som kender til stedet
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 88 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 20
Jeg har redet der ude i ca. 5 år og har haft halvpart på både elevheste og privatheste der ude. Nu har jeg så fået min egen pony, som er opstaldet på Herning Rideklub. Men jeg begynder på Brande Sportsrideklub igen d. 1 februar og skal have min pony med der ud:D
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 882
Rigtig flot pony du har.
Ved du noget om hvor hvordan rideterrænet er derude?
Altså i forhold til at kunne ride nogle gode ture i området.
Har været derude og kigge i går, da de havde reception for den nye berider, men nåede kun at få set selve staldene og ridehusene.
apr 2010
Tusind tak:D
Ja, der ligger hede omkring rideskolen, og der er der helt perfekt at ride tur, man kan finde en masse hyggelige ruter, også hvor der er lidt skov og bakket. Men der er dog også nogle steder, hvor man ikke må ride. Der er et bestemt sted, hvor man kan se ud over rigtig meget af heden. Du kan også ride ved vejen, men det kan man selv vælge, man kan godt finde ruter, hvor man ikke kommer ud på vej eller i nærheden af den. Da jeg gik der ude var vi tit på tur, når vejret var til det. Det er én af de ting, jeg savner mest ved Brande Rideklub:D
Jeg ville også gerne have været til reception, men jeg kunne ikke nå det, da jeg var til stævne hele dagen:D
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 882
Jeg håber de kan bruge min hest, for vil så gerne være medlem af en rideklub igen så jeg kan ride sammen med nogle andre i stedet for altid at ride alene.
Vil også nyde at have en ridehal, har redet udendørs de sidste 2 år og det er godt nok klamt og mørkt her om vinteren.
Jeg fik et godt indtryk af berideren i går, han virker ret flink og jeg har kun hørt godt om ham, når jeg har snakket med andre
apr 2010
Det kan jeg godt forstå;)
Jeg synes også, han virker rigtig flink og dygtig:)
Glæder mig rigtig meget til at komme derud igen:D
Nogen som kender til Brande rideklub??