{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad hedder jeres børn og hvorfor?
  • #1   25. dec 2011 Altså jeg har ikke børn men min største bror hedder Andreas, fordi et eller andet på Latin betyder det vist 'ældst', min anden storebror hedder Magnus, fordi han var tyk da han blev født, og på latin betyder det 'stor'. Og jeg hedder Emma, fordi der var mange dronninger der hed Emma, og jeg var så elegangt !:-).

• #2   25. dec 2011 Min hedder Kevin og det kan man vist godt gætte hvorfor.

• #3   25. dec 2011 Min søn hedder Louis og er opkaldt efter min morfar smiley

• #4   25. dec 2011 Min dejlige pige hedder Gry -morgen Gry!

Hun minder mig om solen smiley

• #5   25. dec 2011 Min søn hedder Nicholas .. Fordi det skulle være lidt mere specielt, og valgte med CH fordi vi hedder RasCH smiley Så det skulle passe lidt sammen. Hehe.
    Og helt tilfældigt, vælger jeg et navn fra biblen. Hvilket jeg fandt lidt spøjst, da både mit eget og min lillebrors navn også er. smiley

Ville gerne have kaldt ham Daniel, men hans far hedder Danni, så det lå liiiiidt for tæt xD

• #6   25. dec 2011 Min datter hedder Emmie.
    Fordi Emilie, Emma, og emmily var for "almindelige", og Emmy var for gammeldags.
    ...også det skulle være et navn man kunne sige på engelsk, da en del af vores familie bor i england, og Skotland.

• #7   25. dec 2011 min dreng hedder Lasse.

mens jeg var fravid skrev jeg i en bog og skrev de navn ned jeg synes var søde...
    så en nat jeg have været i by og da jeg komme ud til min fars bil er den helt dø for strøm, da jeg havde glemt og slukke lyset på den...
    der var så to rigtig søde fyre der holdte mig med selskab og den ene hed Lasse... og så kom det navn i spil..
    min far hedder så Lars og kælenavnet for lars er Lasse...

men da jeg skulle til og vælge stå valget mellem Valdemar og Lasse.. og min sviger mor og kæreste synes det skulle være Lasse da hvis han kom til og hedde Valdemar ville han kun blive kaldt Valde

• #8   25. dec 2011 Assaa..
    Jeg hedder Nikala Freja efter min mormor. (-:

• #9   25. dec 2011 Altså, jeg hedder Selma smiley allerførst skulle jeg hedde Emma, men da tre andre piger der blev født samme dag som mig, også skulle hedde det fravalgte mine forældre det. Min far ville gerne have at jeg skulle hedde Louise, men det ville min mor ikke. Min far sad fortvivlet og kiggede i navnebogen, da han fandt Selma. Da jeg fik navnet i 1996 var der meget få der hed det smiley

• #10   25. dec 2011 shannie A: jeg har så altid sagt til mine børn: Specielle børn, skal have specielle navne:)

• #11   25. dec 2011 Jeg hedder Maria fordi min mor havde en veninde hvis børn hed maria og martin, og så drømte hun om en dreng og en pige der skulle hedde det..
    Den første var en dreng, martin, den næste en dreng, michael, og den sidste dreng mads, og jeg blev en smutter smiley og endelig fik hun sin pige maria smiley

• #12   25. dec 2011 Mine sønner hedder Danny og Thomas - begge var mine forslag, og min mand synes også, at det er pæne navne - så det var nemt at blive enige :o)

• #13   25. dec 2011 Mit eget navn er et mix. Min mor ville have, jeg skulle hedde Janni, og min far ville have, jeg skulle hedde Sanne. Det blev så til Jeanne (udtales Sjanne).

Kommentér på:
Hvad hedder jeres børn og hvorfor?

Annonce