{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Citater {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på om i vil dele nogle af citater med mig, de skal selvfølgelig være gode, gerne nogle der har med heste at gøre ellers bare om livet, venner, ja alt! smiley

Synes selv de her er ret gode:

"Success is temporary, loyalty is forever"

"It is the difficult horse that have the most to give you, and that you can get the most out of"

''At droppe en ven fordi han eller hun har fejlet er, ligesom at smide en rose ud fordi den har torne''

'' Engang var du smilet på mine læber, nu er du tåren på min kind..''

''Succes kommer aldrig tilfældigt. Succes er hårdt arbejde, vedholdenhed, træning, indlæring, masser af ofre og frem for alt stor kærlighed til dét, du gør, og den du gør det med!?''

osv.

Forsat god aften til jer alle smiley

Knus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citater
  • #1   3. jan 2012 "One person's craziness is another person's reality." - Tim Burton
    Ét af mine yndlings citater smiley


  • #2   3. jan 2012 Personen i dit liv venteer lige rundt om hjørnet, sagde gud og lavede jorden rund.

    Lad vær med at falde for nogle, der ikke vil gribe dig.

    When life gives you a hundred reason to cry, show life that you have a thousand reason to smile.



  • #3   3. jan 2012 Hvorfor tag livet så seriøst du slipper alligevel ikke levende fra det

    Life isn´t about waiting for the storm to pass, it´s about learning how to dance in the rain

    En ven er en som forstår din fortid, tror på din fremtid og acceptere dig som du er!


    Du griner af mig fordi jeg er anderledes. Jeg griner af dig, fordi du er præcis ligesom alle andre?

    En rytter er ikke en rytter uden en hest – men en hest er stadig en hest uden sin rytter

    Dine drømme bliver først håbløse, den dag du stopper med at kæmpe for dem
    Lad ikke frygten for at tabe, afholde dig fra at spille.


    Livet handler ikke om at finde én man kan leve med, det handler om at finde én man ikke kan leve uden.

    When nothing goes right... Go left.


    A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out

    Tænkt altid på det du gerne vil opnå, aldrig det du vil undgå'

    You can close your eyes to things you don't want to see, but you can't close your heart to the things you don't want to feel .

    Selv i ordbogen kommer arbejde ør succes.

    et kort øjebliks forståelse kan give mening resten af livet

    Livet er som en omspringning, hvert sekund tæller!

    Hellere lugte af hest end at lugte af hash

    Selv den mindste stjerne på himlen lyser

    Mennesker uden holdning er som døde fisk i havet - de flyder bare med strømmen

    Når vinden blæser, er der nogle der bygger læskure, andre bygger vindmøller.

    At vove er at miste fodfæste for en stund. Ikke at vove er at miste sig selv.
    I must have done something right, to deserve you in my life

    At leve med måde, er den kedelige udgave.

    Stå bag dine venner ved at gå foran!"

    Hvad enten du tror, at du kan eller ikke kan, så har du sandsynligvis ret”.

    Når vi tænker positivt, bliver problemer til udfordringer og vanskeligheder til muligheder

    Vær altid en førsteklasses udgave af dig selv, i stedet for en andenklasses udgave af en anden..

    At glemme en man elsker, er lige så svært som at huske en man ikke kender.

    ”Dine drømme bliver først håbløse, den dag du stopper med at kæmpe for dem..”

    ”Målet ved livet er ikke at blive verdensmester, men at lære at mestre verden.”

    Lad være med at tælle hver time, men sørg for hver time tæller

    If you can dream it you can do it!

    So many people will tell you that you can't, but all you gotta do, is turn around and say, “watch me

    Livet er hårdt, men man må bare rejse sig op og kæmpe videre

    Is not what you have, but who you are


    Det er et lille udpluk af min bog med citater xD



  • #4   3. jan 2012 "Kun tåber rydder op, genier behersker kaos!"

    Jeg har den hængende på min væg smiley


  • #5   3. jan 2012 Happiness is not having what you want, ist wanting what you have

  • #6   3. jan 2012 Smiling is infectious.

    Smiling is infectious
    You catch it like the flu
    When someone smiled at me today
    I started smiling too
    I walked around the corner
    And someone saw me grin
    When he smiled I realised
    I had passed it on to him
    I thought about the smile
    And then realised its worth
    A single smile like mine
    Could travel round the earth
    So if you feel a smile begin
    Don't leave it undetected
    Start an epidemic
    And get the world infected


  • #8   3. jan 2012 "Pain is temporary, quitting is forever"
    "One life, one chance"
    "The beginning is always the hardest"
    If you can't fly then run, If you can't run then walk, if you can't walk the crawl, but whatever you do, you have to keep moving forward"
    "You miss 100% of the shots you never take."
    "It's supposed to be hard, if it wasn't hard everyone would do it. The hard is what makes it great"
    "The only limitation one has is the ones they place on themselves"- Muhammed Ali
    I never set out to be the star of this sport, I never set out to be the man, I just like to win - Andre Ward

    Det var så nogle af mine ynglings smiley og de omhandler jo næsten alt?


  • #9   4. jan 2012 Nårh ja, og så lige..

    "Life is not about finding yourself - life is about creating yourself."


  • #10   6. jan 2012 "Hvis man vil opleve ægte glæde, bliver man nødtil at løbe en risiko."

    "Vi tør ikke, fordi det er svært, men det er svært, fordi vi ikke tør."

    "Kærlighedens dør er svær at åbne og svær at lukke."

    "Sørg ej over at rosen har torne.
    Glæd dig i stedet over at tornene har roser."

    "Chancer er ikke noget, man får. Det er noget, man ta'r..."

    "Hvor besynderligt at anvende udtrykket ’Man lever kun én gang’ som undskyldning for at sjuske med sit liv."

    "Viljen skaber evnen til at kunne."

    "Storhed består ikke i aldrig at falde, men at rejse sig efter hvert fald."

    "Hvis du tit føler dig uduelig, ubrugelig og deprimeret, skal du huske, at du engang var den hurtigst svømmende sædcelle ud af millioner…"

    "Vil du behage alle, eller vil du være lykkelig?"

    "Flygter du fra kærligheden følger den dig, følger du kærligheden, flygter den fra dig."

    "Livet handler ikke om at finde en man kan leve med, men at finde en man ikke kan leve uden."

    "Den der vil
    Kan
    Den der prøver
    Handler
    Den der elsker
    Lever "

    "Der er ingen der er perfekte, men der er nogen der er perfekte for hinanden."

    "Har du nogensinde haft følelsen af at være forelsket. Følelsen af ophidselse og ondt i maven, når han ikke lige svarer? Den følelse af glæde og ømhed, når i er sammen? Hver gang han kigger på dig, føles det som om 100 sommerfugle, flyver rundt i maven. Når han snakker til dig og du skal svare, åbner du munden, men det eneste du føler kommer ud - er de sommerfulge fra din mave. Når i kigger på hinanden og i hinandens øjne, føler du at du er faret vild i paradiset med den perfekte prins. Når han så snakker med en anden pige, kommer følelsen af jalousi og sårbarhed. Tænk at ét lille menneske, kan få dig til at føle så stort. Følelsen overdrives, og til sidst føler du, at du står med alting - som i realiteten er ingenting? Når han er kold eller spiller kostbar over for dig, bliver du rasende inden i, men siger ikke noget. Du vil ikke blive uvenner eller starte en diskussion, så du lader som ingenting Det gør dig svagere og svagere, fordi han netop ved hvor dit svage punkt er. Nu kan han manipulere med dig og gøre dummere ting, mens du føler skyldfølelse. Den ophidsende følelse og glæden du havde, bliver mindre og mindre. Du føler at du har mistet alt. Du tænker tilbage til dengang hvor I kyssede og holdt i hånd. Du savner ham, selvom han er ved din side. Hvad nu hvis, han forsvandt? Derfor skal du huske at holde dine venner og veninder tæt knyttet til dig, selvom du er forelsket. For i sidste ende er det dem du har brug for.
    HUSK DINE VENNER"

    "I et fuldt hjerte er de plads til alt. I et tomt hjerte er der plads til intet."

    "Kærlighed handler om at elske en person trods af dennes mangler."

    "S[he] Be[lie]ved..."

    "Det, vi fokuserer på, bliver vores virkelighed."

    "Tit må øjnene græde og læberne le, for at skjule det indre, som ingen må se. Åben dine øjne og se på mig, jeg vil altid være her for dig."

    "Gode venner er som stjerne - man kan ikke se dem, men man ved de altid er der."

    "Tillid - Det tager lang tid at opbygge - Og så få sekunder at nedrive igen."



    - Lidt citater her fra smiley


Kommentér på:
Citater

Annonce