{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ranum Efterskole...
  • #1   4. jan 2012 jeg har gået der, selve skolen synes jeg er super god og rigtig hyggelig!!
    og jeg har fået alletiders venner der.
    men jeg synes ikke ridelinjen var noget at råbe hurra for!
    havde min hest til at så der i en måned ca men hun blev mere og mere stresset.
    og så var stald rønbjergs sted ikke særlig god efter min mening, og gjorde ikke hvad der blev bedt om. hvilket ikke var acceptabelt..

• #2   4. jan 2012 Jeg er super glad for at gå på Ranum Efterskole, er dog ret ueing da jeg synes ridelinjen er super god! smiley
    er rigtig glad for at have min hest til at stå på Stald Rønbjerg .
    tror at de tager den mere seriøst, det er ihvertfald min erfaring, da jeg kender et par stykker der har gået her tidligere år :-D,

• #3   5. jan 2012 Jeg har også gået på ranum efterskole på ridelinjen og det var altså super. Det kan da vist ikke blive meget mere seriøst end mulighed for undervisning min. 2 gange om ugen i dressur og 1 gang om ugen i spring. Har ingen kritik punkter til Stald Rønbjerg, de passer godt på alle heste og stald faciliteterne er i top.
    Selve efterskolen kan jeg også kun anbefale, jeg har stadig rigtig mange venner derfra- så venskaberne holder.

• #4   5. jan 2012 Vi rider undervisning 3 gange om ugen, 2 dressurtimer, én ved Poul og én ved Karina, også springer vi en gang ved Poul :-).

Kommentér på:
Ranum Efterskole...

Annonce