{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af iPhone
  • #1   4. jan 2012 Jeg kan sagtens leve uden en (har aldrig haft en), men min mor har en 3'er, og min bror har 4'ern.
    Jeg ville nærmest ikke turde gå ud med den, og da slet ikke nede ved hestene.
    Måske er jeg også lidt for klodset til at have så syr en telefon smiley
    Men jeg synes styresystemet er meget mærkeligt, når man er vant til "alm." telefoner.

• #2   4. jan 2012 Jeg forguder min iPhone ekstremt meget.
    Jeg har aldrig haft sådan en perfekt mobil, min iPhone fungere bare pisse godt og den er altid på toppen ! smiley - Jeg har ingen problemer med min og man kan ikke andet end at elske den (:
    - Det eneste minus, er måske at den ikke er særlig god til at holde på strøm, hvis man f.eks. bruger Facebook, youtube osv meget (:

• #4   4. jan 2012 hmm.. min mor har en iphone 4. hun tabte den 1 gang og skærmen er smadret. jeg har tabt min SE arc 20+ gange og den lever i bedste velgåene.

Det ser jeg som et stort fedt minus ved den. da en ny skærm ligger på 2700.-

• #5   4. jan 2012 Har en 4s, kan ikke leve uden den smiley hehe
    Har tabt min flere gange, men den har klaret det - har gummi cover på den,,

• #6   4. jan 2012 Før havde jeg en samsung, den holdte strøm i 1 uge.

Nu har jeg en iPhone, der holder strøm i 15 timer. Men seriøst, jeg forguder min iPhone!!!! Den er seriøst Gud. Alle de apps man få, det fuldstændig sindssygt. Det første stykke tid, passer du rigtig meget på den, men efter noget tid, vender du dig til, at man ikke skal have den på sig hele tiden smiley

Det dårligste : strøm (den holder ikke særlig længe) og Siri (den fatter ikke en dyyyt)
    Det beste : tastaturet, apps, hurgtigheden, det gode kamera, designet og helt klart det hurtige internet!!!!
    Om jeg er glad for den? : er du vimmer, jeg er så glad for den. Selvfølgelig kunne jeg leve uden, men når du får den, vil du ikke af med den. Den vil helt sikkert blive manglet i min hver dag, vis jeg ikke havde den mere.

Sidder faktisk på den nu.

Håber du kan bruge det til noget smiley
    Om jeg er glad for den? :

• #7   4. jan 2012 Kan kun anbefale dig en iPhone 4, det er simpelthen en super fed mobil!:-)

• #8   4. jan 2012 Jeg har en iphone 4 der har været på STALDgulvet et utal af gangen skræmen er hel endnu, kun ganske få ridser. Der har været hestemuler og staldfingre på. Jeg havde den i lommen da jeg styrtede fra hest endda den lomme jeg landede på ..
    Jeg ELSKER min iphone og dens strøm forbrug genere mig ikke, min har holdt strøm i 24 timer, på trods af at jeg jævnligt var på nettet, men kører så heller ikke fuldskrald på lyset.. Når jeg sætter den i laderen om aftenen er den på 50 % ca. og det er efter en god dags sms'er og internet og til tider også lange opkald...
    Men ang. ladning så har jeg ALTID ladet min tlf. hver nat, da jeg hader at den løber tør smiley

Jeg har ingen dårlige oplevelser haft og har heller intet dårligt at sige..
    Min kæreste er mekaniker og har været udsat for mindst det samme som min og lever også stadig. Og den holder strøm i 2-3 dage - han bruger den dog heller ikke ret meget.. smiley

• #9   4. jan 2012 Det er den bedste gave man kan give sig selv!
    Det er den fedeste og bedste mobil jeg har haft, har 4'eren og har haft den i over 1 år, og der har ingen problemer været, glæder mig til at iPhone 5 :)!

• #10   4. jan 2012 Jeg tror jeg jeg køber en ;)!

• #12   4. jan 2012 Jeg elsker min iphone!!

• #13   4. jan 2012 iPhone 4S er den ultimativt bedste mobil jeg har haft, forguder den! smiley
    Det eneste minus er at den holder rigtig dårligt strøm, det er ekstremt irriterende.. Men ellers er alt perfekt smiley

• #15   4. jan 2012 Har selv en iPhone 4, og vil aldrig gå tilbage til andet end iPhone. Når 5'eren udkommer, skal jeg have den! smiley

Det eneste minus, er at den holder dårligt strøm (jeg plejer at lade min op om natten, også tager den fra om morgen og smutter i skole osv. også når jeg skal i seng om aften er der 'kun' 10-15 procent strøm tilbage. men det genere mig ikke rigtig smiley
    har tabt min 15-20 gange, med skræmen ned af (er utroligt dårlig til at holde telefoner, alle mine gamler telefoner er totalt skadet xD), og den har kun fået 4 rider i skærmen, man kan mærke med neglene smiley Man skal self overveke kraftigt om det skal være sådan en, når man er ligesom mig (er god til at ødelægge mobiler). For den er jo lavet af glas, så den kan nemt og hurtigt gå i stykke, hvis den rammer forkert. Men jeg sprang ud i det, og har snart haft den i 3 måneder, og den har det fint, bortset fra ridserne :-).

har aldrig haft problemer med den. Jo ét problem, som jeg ikke ved om har noget med mit facebook at gøre eller iPhonen. men hvergang der er e der fx. har kommenteret mit billede, så bliver jeg nød til at logge ud og ind igen, for at kunne se kommentaren, eller vente i rigtig lang tid, før den opdatere kommentaren. det træls:-(.

Kommentér på:
Køb af iPhone

Annonce