333 visninger
|
Oprettet:
7. jun 2009 Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 7 Emner: 277 Svar: 1.696
Køb af iPhone {{forumTopicSubject}}
Jaa, jeg overvejer virkelig meget at købe iPhone 4.
Hvad er dårligt ved den?
og hvad er det bedste?
Er du glad for den? eller ku du sagtens undvære den?
mar 2007
Følger: 136 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.966
Jeg ville nærmest ikke turde gå ud med den, og da slet ikke nede ved hestene.
Måske er jeg også lidt for klodset til at have så syr en telefon
Men jeg synes styresystemet er meget mærkeligt, når man er vant til "alm." telefoner.
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.495
Jeg har aldrig haft sådan en perfekt mobil, min iPhone fungere bare pisse godt og den er altid på toppen !
- Det eneste minus, er måske at den ikke er særlig god til at holde på strøm, hvis man f.eks. bruger Facebook, youtube osv meget (:
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.084
Det ser jeg som et stort fedt minus ved den. da en ny skærm ligger på 2700.-
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.368
Har tabt min flere gange, men den har klaret det - har gummi cover på den,,
mar 2009
Følger: 170 Følgere: 151 Heste: 4 Emner: 218 Svar: 2.751
Nu har jeg en iPhone, der holder strøm i 15 timer. Men seriøst, jeg forguder min iPhone!!!! Den er seriøst Gud. Alle de apps man få, det fuldstændig sindssygt. Det første stykke tid, passer du rigtig meget på den, men efter noget tid, vender du dig til, at man ikke skal have den på sig hele tiden
Det dårligste : strøm (den holder ikke særlig længe) og Siri (den fatter ikke en dyyyt)
Det beste : tastaturet, apps, hurgtigheden, det gode kamera, designet og helt klart det hurtige internet!!!!
Om jeg er glad for den? : er du vimmer, jeg er så glad for den. Selvfølgelig kunne jeg leve uden, men når du får den, vil du ikke af med den. Den vil helt sikkert blive manglet i min hver dag, vis jeg ikke havde den mere.
Sidder faktisk på den nu.
Håber du kan bruge det til noget
Om jeg er glad for den? :
feb 2008
Følger: 50 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 87 Svar: 430
maj 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 750
Jeg ELSKER min iphone og dens strøm forbrug genere mig ikke, min har holdt strøm i 24 timer, på trods af at jeg jævnligt var på nettet, men kører så heller ikke fuldskrald på lyset.. Når jeg sætter den i laderen om aftenen er den på 50 % ca. og det er efter en god dags sms'er og internet og til tider også lange opkald...
Men ang. ladning så har jeg ALTID ladet min tlf. hver nat, da jeg hader at den løber tør
Jeg har ingen dårlige oplevelser haft og har heller intet dårligt at sige..
Min kæreste er mekaniker og har været udsat for mindst det samme som min og lever også stadig. Og den holder strøm i 2-3 dage - han bruger den dog heller ikke ret meget..
jun 2008
Følger: 73 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 128
Det er den fedeste og bedste mobil jeg har haft, har 4'eren og har haft den i over 1 år, og der har ingen problemer været, glæder mig til at iPhone 5 :)!
jun 2009
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 7 Emner: 277 Svar: 1.696
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 810 Svar: 5.697
Det eneste minus er at den holder rigtig dårligt strøm, det er ekstremt irriterende.. Men ellers er alt perfekt
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.168
Det eneste minus, er at den holder dårligt strøm (jeg plejer at lade min op om natten, også tager den fra om morgen og smutter i skole osv. også når jeg skal i seng om aften er der 'kun' 10-15 procent strøm tilbage. men det genere mig ikke rigtig
har tabt min 15-20 gange, med skræmen ned af (er utroligt dårlig til at holde telefoner, alle mine gamler telefoner er totalt skadet xD), og den har kun fået 4 rider i skærmen, man kan mærke med neglene
har aldrig haft problemer med den. Jo ét problem, som jeg ikke ved om har noget med mit facebook at gøre eller iPhonen. men hvergang der er e der fx. har kommenteret mit billede, så bliver jeg nød til at logge ud og ind igen, for at kunne se kommentaren, eller vente i rigtig lang tid, før den opdatere kommentaren. det træls:-(.
Køb af iPhone