{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Sikke en panisk morgen! {{forumTopicSubject}}

Tjaee.. Jeg har lagt syg siden nytårsaften med influenza. Fik det endelig lidt bedre torsdag, så fredag besluttede jeg at jeg ville ride en tur på min ponz.(igår) , Da jeg stadig hoster rigtig meget, og stadig er meget snottet, er jeg selvfølgelig stadig lidt tung i hovedet, men intet som da jeg lå med feber, et par dage før. Jeg er i lære som salgsassistent i Søndervig og Hv. Sande, så jeg arbejder hver anden weekend, og den her weekend var selvfølgelig min arbejdsweekend. Efter en uges sygdom, følte jeg nu også jeg havde fået ladet godt op, og enlig glædede mig lidt til at jobbe igen.

Imorges bliver jeg vækket af et opkald, min chef spørger mig: Er der sket noget? (jeg kigger på klokken og konstatere jeg skulle have været på arbejde for 10 min. siden.) Går fuldstændig i panik, og min chef siger: Roooooliiiig, du står stille og roligt op, tager et bad, også kommer du bare. INGEN stress. Jeg er ligeglad med om du er her om en time eller om seks kvarter, bare tag det roligt.

Jesus! Det er aldrig sket før! Og jeg har arbejdet der i 3 år nu. Sikke en dårlig start efter en uges sygsdom.

Well, well smiley Hvad skal i lave i weekenden? Og god weekend til jer allesammen :)!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikke en panisk morgen!
Kommentér på:
Sikke en panisk morgen!

Annonce