Må ikke blive i hesteverdenen!!!? {{forumTopicSubject}}
Mine forældre mener at sporten er for dyr! Så de er meget imod at jeg rider, og de beder mig hele tiden om at finde en ny sportsgren, men det er bare ridningen og hesteverdenen jeg føler mig hjemme i!!!
Jeg er nu ved at søge efter job så jeg selv lan betale det meste!
Jeg har lige fået part på den skønneste pony, og det køre virkelig for os, og jeg vil ikke have at det slutter!?
Min mor er i forvejen allergisk, så hun er ekstra meget imod det!
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, for de er så meget imod det, og det er som om, de hele tiden laver noget, som gør jeg ikke kan komme ud til hesten!!
Jeg er snart ved at opgive hesteverdenen, for jeg gider ikke kæmpe mere!!
Jeg elsker heste og ridning, det er ligesom en terapi for mig!!
Hvad skal jeg gøre?!;-/
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.863
Men hold ud og kæmp for det! Det gjorde jeg - og jeg har ikke fortrudt en eneste gang, selvom at jeg har grædt mange tåre.
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.732
Mht allergien må du sørge for ikke at have ridetøjet inde. Find et sted at skifte og sørg for selv at vaske det, så din mor ikke får gener af det.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 269 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.848
Tjae, hvis dine forældre betaler for evt. egen hest eller part, så er der ikke så meget andet og gøre end at begynde og arbejde og spæde til selv
Ridning ER dyrt - derfor jeg aldrig har fået en hest.
Mine forældre har ikke lige haft 2-3000kr ekstra hver måned, 20.000kr til en pony osv.
sep 2008
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 380
Få evt en avisrute eller to. Det havde jeg da jeg var yngre og det tjente jeg rimelig godt på.
sep 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 70 Svar: 311
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.078
Mine forældre er skilt, og derfor har jeg været rigtig "heldig" at min far har haft dårlig samvittighed så han har betalt min undervisning osv. Hvilket har ligget på 400 hver måned. Men min mor har heller ikke råd til at betale noget rigtigt, derfor har jeg været så heldig at finde en gratis part, og administrere selv mine penge, så jeg kan købe det udstyr jeg ønsker at have. Får heller ikke noget af min mor, som tøj eller noget. Betaler selv min mobilregning osv
Og som du selv siger, så hjælper det at finde et job selv
nov 2010
Følger: 53 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 204
Det ville være dejligt at have en far.. men det har jeg bare ikke.. De blev skilt da jeg var 3, og jeg har ikke haft kontakt med ham i over 1,5 år..
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.078
nov 2010
Følger: 53 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 204
Må ikke blive i hesteverdenen!!!?