{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Må ikke blive i hesteverdenen!!!? {{forumTopicSubject}}

Mine forældre mener at sporten er for dyr! Så de er meget imod at jeg rider, og de beder mig hele tiden om at finde en ny sportsgren, men det er bare ridningen og hesteverdenen jeg føler mig hjemme i!!!

Jeg er nu ved at søge efter job så jeg selv lan betale det meste!
Jeg har lige fået part på den skønneste pony, og det køre virkelig for os, og jeg vil ikke have at det slutter!?

Min mor er i forvejen allergisk, så hun er ekstra meget imod det!

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, for de er så meget imod det, og det er som om, de hele tiden laver noget, som gør jeg ikke kan komme ud til hesten!!

Jeg er snart ved at opgive hesteverdenen, for jeg gider ikke kæmpe mere!!

Jeg elsker heste og ridning, det er ligesom en terapi for mig!!

Hvad skal jeg gøre?!;-/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
  • Hækklipning 2.000 kr.
  • udskiftning af lås 1.580 kr.
  • Montering af fodlister 540 kr.
  • Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
  • 2 sorte konsol borde samles 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må ikke blive i hesteverdenen!!!?
  • #1   9. jan 2012 Kender det godt.
    Men hold ud og kæmp for det! Det gjorde jeg - og jeg har ikke fortrudt en eneste gang, selvom at jeg har grædt mange tåre.

• #3   9. jan 2012 Mine forældre forstod mig heller ikke. De har aldrig været til heste og kunne slet ikke forstå hvad jeg ville der. Men jeg holdte ud og til sidst accepterede de det.

Mht allergien må du sørge for ikke at have ridetøjet inde. Find et sted at skifte og sørg for selv at vaske det, så din mor ikke får gener af det.

• #4   9. jan 2012
    Tjae, hvis dine forældre betaler for evt. egen hest eller part, så er der ikke så meget andet og gøre end at begynde og arbejde og spæde til selv smiley

Ridning ER dyrt - derfor jeg aldrig har fået en hest.
    Mine forældre har ikke lige haft 2-3000kr ekstra hver måned, 20.000kr til en pony osv.

• #5   9. jan 2012 Det lyder fornuftigt at du finder et job så du selv kan betale det meste. Det måtte jeg også gøre selvom mine forældre altid har støttet mig meget i min ridning og betalt en masse af det. Jeg har været meget heldig på det punkt.
    Få evt en avisrute eller to. Det havde jeg da jeg var yngre og det tjente jeg rimelig godt på.

• #6   9. jan 2012 Det dyreste er ikke at købe selve hesten, men alt det der kommer ved siden af. smiley

• #7   9. jan 2012 Puha det lyder hårdt. Jeg har aldrig haft min egen, og vil ikke have en før jeg er færdig med min uddannelse. Min mor har før i tiden redet, men har heller ikke samme interesse for det, på nogen måde. Hun red kun fordi det var en dille dengang. Min forældre har aldrig været med ude ved de heste jeg har passet og redet. Det gider de da ikke. Jeg fik et job som 14 årig, og har siden der betalt alt selv.

Mine forældre er skilt, og derfor har jeg været rigtig "heldig" at min far har haft dårlig samvittighed så han har betalt min undervisning osv. Hvilket har ligget på 400 hver måned. Men min mor har heller ikke råd til at betale noget rigtigt, derfor har jeg været så heldig at finde en gratis part, og administrere selv mine penge, så jeg kan købe det udstyr jeg ønsker at have. Får heller ikke noget af min mor, som tøj eller noget. Betaler selv min mobilregning osv smiley Så det kan godt lade sig gøre, du skal bare vise dem hvor glad du er for heste og ridning, og forklarer de ting der gør dig lykkelig. Når du sidder eller er omkring hesten, så sæt ord på de følelser, og fortæl dem om det.
    Og som du selv siger, så hjælper det at finde et job selv smiley

• #8   9. jan 2012 Anne Sofie Ostradecki:

Det ville være dejligt at have en far.. men det har jeg bare ikke.. De blev skilt da jeg var 3, og jeg har ikke haft kontakt med ham i over 1,5 år..

• #9   9. jan 2012 Ja det har og er rigtig dejligt. Lige pt rider jeg ikke undervisning, så har ikke en udgift på hesten ud over det jeg ønsker smiley Men kan se du er 14, hvor længe er der til du fylder 15 smiley

• #10   9. jan 2012 Marts måned;D

Kommentér på:
Må ikke blive i hesteverdenen!!!?

Annonce