{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen gode gyser film
  • #1   13. jan 2012 the last house on the left
    the eye

• #2   14. jan 2012 Okeey men har dem på dvd smiley

• #3   14. jan 2012 Husk smiley Mega nice, fik en af mkine drenge venner til at skrige.. haha, så genialt!

• #4   14. jan 2012 Kigger lige på den hehe troede ik drenge kunne skrige til så noget

• #5   14. jan 2012 SAW! smiley

• #6   14. jan 2012 Har snart alle filmene de er nu fede smiley

• #7   14. jan 2012 A Nightmare on Elm street.
    Har dog ikke set den nye. Kun den gamle udgave smiley

• #8   14. jan 2012 The Unborn!!! o.O

• #9   14. jan 2012 Insidious! den er virkelig klam! smiley

• #11   14. jan 2012 så også lige the unborn.. helt sikkert number 1 gyser....

• #12   14. jan 2012 the human centipede 1 og 2 xD

• #13   14. jan 2012 The Strangers
    Dét er en uhyggelig film! Jeg bliver normalt ikke skræmt af gyserfilm, men lige dén film er ret uhyggelig..

Børnehjemmet
    Endnu en god gyser, dog er det tankerne bagefter man har set filmen der gør den uhyggelig.

[REC] og [REC] 2
    De originale spanske film, de er vildt fede og måden den er filmet på er så forbandet genial, at bare dét er godt nok i sig selv til at man vil se den..

Jeg har også set en ret fed spansk gyser, jeg desværre ikke husker navnet på.. Jeg vil lede efter den smiley

• #14   14. jan 2012 The Hills Run Red
    Martyrs
    A Haunting In Conneticut
    The Exorcism Of Emily Rose
    Creep
    Midnight Meat Train

Eller hvis du bare er på jagt efter noget sygt og forkert, så skal du se "A Serbian Film".. Den havde ikke den vilde effekt på mig, men den tager helt sikkert fat i nogle emner der ikke er helt i orden..

"Guinea Pig" filmene er også et kik værd, bare fordi de er over the top ulækre..

• #15   14. jan 2012 Melanie - The Hills Run Red!
    Jeg troede ikke der var andre der havde set den smiley Det er nu en ret underholdende film smiley

• #16   14. jan 2012 Anna M - åååh, jo! haha smiley Jeg ser stortset ikke andet end slasher og gyser film, så alt jeg kan få fat i bliver set smiley Heldigvis har min kæreste en kææææmmmpe samling af rigtig gamle og helt nye gysere smiley

• #17   14. jan 2012 Melanie - Årh, kunne du ikke anbefale mig et par? Jeg har set et utal af film og er faldet meget for de spanske gysere, men den eneste jeg egentlig er blevet bange for er The Strangers.. Og så kunne jeg ikke se Motorsavsmassakren færdig en gang for 4-5 år siden..
    Jeg vil så gerne se nogle flere, gode film smiley

• #18   14. jan 2012 Anna M - Nu skal jeg jo lige have fat i flyttekassen med film :b Har du set Martyrs? Den er spansk og egentlig ret fed..

Case 39 er så godt nok amerikansk og kan til tider være en smule kedelig, men når den endelig giver den gas er den ret okay..

One Missed Call synes jeg også var fed, men det SKAL være den originale på japansk, da den amerikanske er en smule tam i forhold til.

The Messengers er ret okay, men den halter lidt hen imod slutningen.

Hypnose er også spansk, men den er mere underlig, end den er uhyggelig, men jeg husker den som værende ret fed.

Min all time favorite er Silent Hill, men det er nok også fordi jeg er stor fan af spillene :b

• #19   14. jan 2012 Melanie - tusind tak! Dem vil jeg straks gå igang med at finde, så jeg kan få set nogle gode gyserfilm smiley

• #21   14. jan 2012 Goooode gamle Jason Voorhees smiley

• #23   14. jan 2012 De japanske versioner af the ring og the grudge vil JEG så ikke anbefale, da de er langtrukne og ualmindelig kedelige.. Det er ligefør at de amerikanske versioner er bedre og det siger en hel del.. For de er aldrig bedre (;

Nej, The Messengers er ikke uhyggelig.. Men den er fed nok, men som jeg skriver halter den hen imod slutningen.. One Missed Call er heller ikke uhyggelig, MEN den er ganske udmærket.

Jeg har aldrig i hele mit liv set en film jeg synes var uhyggelig.. Men derfor kan de godt være fede..

• #24   14. jan 2012 En film er jo meget mere end bare plottet.. Det er skuespillerne, det er effekterne, det er de filmiske virkemidler der er blevet brugt, overgange, klipning, underlægningsmusik og alt muligt andet smiley
    Der er mange gyserfilm som ikke er uhyggelige, men fede gyserfilm har også sin værdi smiley

• #25   14. jan 2012 Fx. Resident Evil filmene.. De har aldrig været og vil aldrig blive uhyggelige, men jeg synes de er hamrende fede at se! Det er måske mere actionfilm, men forstå mig ret :b

Hvad der i mine øjne er en perfekt gyserfilm er "The Shining" Den er tudsegammel, men alt ved den er lavet så gennemført! Jack Nicholson er brilliant i den rolle, musikken er den typiske "gysermusik" og ja.. Synes bare den er fantastisk.. Men uhyggelig? Nej, det er den ikke efter min mening.. Men den er super fed! Og så er det en klassiker :b

• #26   14. jan 2012 Melanie - præcis! The Shining har jo alle de typiske elementer, som kendetegner en gyserfilm og skuespillet er så godt smiley
    Nyere gyserfilm har langt flere muligheder, fordi vi har bedre teknologi idag, men jeg synes virkelig det er sjældent at jeg støder på en gyserfilm, der egentlig er god og ikke bare er lidt action-agtig og maksimalt kan betegnes som fed..
    Nogle gange kan mindre dele betyde vildt meget for filmen; eksempelvis er Rec 1 og 2 filmet med håndholdt kamera hele vejen igennem og dét gør den så forbandet god, at man bliver helt opslugt. Så er historien lidt underordnet, for det er så fed en effekt at der er kørt håndholdt hele vejen igennem smiley

• #27   14. jan 2012 Den første REC synes jeg var rigtig, rigtig god.. Den anden, not so much.. Men det er jo bare mig (: Den amerikanske version var hamrende dårlig..

Blair Witch Project har også mange fede elementer.. At den ikke er videre god er så noget andet.. Men den formår stadig at få dig til at se den..

Problemet med langt de fleste nyere gyserfilm er, at enten er historien ualmindelig plat, men effekterne og ideerne er rigtig fede, eller at historien er rigtig fed, men skuespillet og effekterne er platte.. Tag nu "Pet Cematary" Fed historie, dårligt skuespil og dårlige effekter.. Bogen er fed.. Ikke filmen :b

• #28   14. jan 2012 Det er virkelig ærgerligt smiley Der findes så mange gode ideer, som bare ikke er gennemførte og hvor ville det være fedt, hvis de blev det /: Men der er langt mellem de gennemførte gyserfilm, det tager tid at finde dem...

• #29   14. jan 2012 Præcis.. Og man må godt nok se mange dårlige, før man finder de gode.. Den originale "Exorcisten" fra 1977 er også et klassisk eksempel på en gennemført gyserfilm.. "Exorcisten - begyndelsen" er røvsyg :b

Jeg er også stor fan af zombie film.. Desværre er de nyere zombiefilm bare lavet rigtig skidt.. En klassisk zombie er dum og langsom.. De kan altså ikke finde ud af at åbne døre og skyde med pistoler.. De kommunikerer ikke og de løber heller ikke hurtigere end levende.. Derfor, "Dawn Of The Dead", "Land Of The Dead" osv har totalt misforstået hvad en zombie egentlig er.. Jo, jo, der er også gamle zombie film hvor zombierne er lige lovligt menneske-agtige, men det er generelt de nyere film der laver den fejl..

• #31   14. jan 2012 En gyser må da gerne ende godt..

• #32   14. jan 2012 De fleste gysere ender jo altid godt, hovedpersonen overlever.. Så er der måske nogle mindre dødsfald på vejen, men det er jo en del af spændingen.. Jeg tror ikke jeg har set en gyser der er endt dårligt endnu.. Sådan rigtig dårligt..
    Jo, måske Hatchet eller Dawn of the Dead.. Men det er det.

Kommentér på:
Nogen gode gyser film

Annonce