Tysk hestepas fra 1996 :) {{forumTopicSubject}}
Hej Hg.
Er der nogle der har sådanne et?
Jeg ejer nemlig denne skønne Hannoveraner, som har et tysk hestepas, hesten er fra 1996. Jeg har ikke noget ejercertifikat på ham, og har søgt efter det både i Dk og tyskland uden held.
Jeg ved at på de hollandske hestepas, har man ikke et dicideret ejercertifikat, men en side i passet i gul, med blå, rød og hvid kantbånd på. Er der noget lignende i Tysk hestepas? Jeg tænker bare nu når holland og tyskland har fulgtes hånd i hånd i så mange år, så kunne det godt være det var noget i samme stil?
- KUN seriøse svar!
Og nej, jeg skal ikke kontakte Dansk hestepas halløj, fordi de ved det nemlig ikke!
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 14 Heste: 8 Emner: 35 Svar: 635
De vil så hjælpe dig
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.126
Jeg har lige været det hele igennem - jeg skulle finde den der havde det på min hest, el. den der havde smidt det væk og få vedkommende til ved tro og love erklæring at skrive under på det. For at kunne få et nyt.
Han har været mishandlet og ingen ville kendes ved ham...
Det tog mig ½ år at finde vedkommende og hun havde det, men ille ikke udlevere - det tog så yderligere ½ år at få det fra hende.
Modtog det lørdag - AÆLDRIG mere køber jeg hest i god tro uden certifikat.
HELD og LYKKe, må dit være nemmere.
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 14 Heste: 8 Emner: 35 Svar: 635
Lindhooper Straße 92
27283 Verden/Aller
Germany
E-Mail:
[hannoveraner(at)hannoveraner.com ]
Det er dem du skal kontakte og højst sandsynlig skal du eller forrige ejer udfylde tro og love på at ejercertifikat er blevet væk
Ja nemt bliver det næppe
jun 2007
Følger: 116 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 191 Svar: 916
De sagde jeg skulle kontakte dem der har haft ham, men eftersom jeg har prøvet alt, har jeg efterhånden givet op. Jeg har ringet og skrevet flere gange til avler, uden svar..
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.126
Da holstener forbundet under INGEN omstændigheder måtte fravige reglerne og lave et nyt.
Har du købt ham direkte fra avler? El. har han haft andre hjem, min havde haft over 10... og ingen ville som sagt hjælpe, der var kun 3 af dem der forsøgte.
jun 2007
Følger: 116 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 191 Svar: 916
Tysk hestepas fra 1996 :)