min killing lugter! {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg har mig en lille killing som længe har lidt af dårlig mave. han var til dyrlægen og vi har efterhånden fået styr på hans mave.. han får stadig kylling i maden da vi langsomt kører over på almindelig kost (han har været på skånekost siden fredag hvor vi var hos dyrlægen) derudover har han øremider som han også er blevet behandlet for...
Mit problem er nu at han simpelthen stinker langt væk.. det er som sådan ikke af lort, og alligevel lidt.. jer der har lugtet når man tømmer analkirtler på en hund... lidt den lugt har han... den der rigtig syrlige form for lortelugt... jeg tænker om der kan være en grund til denne lugt ? overvejer lidt at ringe og spørge dyrlægen, da det virkelig går mig på.. idet han ikke lugtede så slemt mens han havde dårlig mave.. tænker om det kan være den medicin han har fået og det pro-kolin han stadig får lidt af der kan give ham den grimme lugt ? han vil rigtig gerne nusse i hovedet og putte med mig op hovedpuden men kan simpelthen ikke holde lugten ud ! derfor søger jeg nu hjælp og gode råd..
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 156
maj 2011
maj 2011
Nu lugter han bare.. bliver nød til at spørge om du kun har læst overskriften ?
maj 2011
maj 2011
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 67 Svar: 263
jeg havde en killing, der havde det, og det gav rigtig dårlig mave, og han var meget sart i næsten et år efter..
men jeg synes ikke han lugtede i sig selv, altså det var kun når han pruttede..
men din dyrlæge har vel taget en prøve eller en podning, hvis han har haft det i tankerne...
imens jeg skriver, kom jeg lige til at tænke på at den samme kat faktisk også havde øre mider en periode(det var et lille skravl jeg fik fra et internat, inden den var rask..)
den lugtede også grimt, men det kom helt tydeligt fra ørene, og gik væk i takt med at den blev behandlet.
(forestil dig en hverdag vi havde med den killing.. den lugtede, pruttede, og nåede ikke altid helt i bakken hvis det skulle gå stærkt..
han var sart et lille år, men kom sig altså fuldstændigt.
jeg fandt et godt foder, I/D fra hills, det er dyrt,men godt til sarte maver.)
go bedring med missen
maj 2011
i/d har vi prøvet, og det hjalp ham ikke. desværre... det eneste der hjalp var kogt kylling som vi så småt er ved at blande med hans almindelige killingefoder.. det går rigtig fint.. han får lidt dårlig mave af det, men ikke på samme måde overhovedet !
min killing lugter!