{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

10hi Ferie minder, Jeres? :D {{forumTopicSubject}}

Kom lige til at sidde og tænke på dengang vi var i tyrkiet for 2år siden smiley
Oplevede en del ting men det bedste var nok da min storebror var på vej i bassinet og kom til at snitte en eller anden udlændinge med sin fod hvorefter de løber efter ham, jagter ham rundt om poolen (min storebror kunne ikke svømme) de løb SERIØST stærkt ogs min bror! Det så min far så hihi, så han rejste sig op gik hen til drengene gav dem en ORDENTLIG skideballe på dansk self. hvorefter de stak halen mellem benene og løb! smiley
Eller da jeg var 8år og vi igen var i tyrkiet, jeg ville hoppe i poolen fra en Ø ude midt i poolen, jeg hoppede i med begge hænder over hovedet og svup så var lufferne af og lille Cecilie sad på bunden af poolen smiley hehe har i nogen sjove ferie minder? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  10hi Ferie minder, Jeres? :D
  • #1   20. jan 2012 Æhhmm ja.. Kan huske da jeg var 6 og ude og flyve første gang (Som jeg kan huske), troede Shetlandsøerne var Lock Ness uhyret smiley

    Eller da jeg var på Sunny Beach som 12 årig, og skulle prøve omvendt bungyjump (Man sidder fastspændt ved jorden, og så er der to høje tårne hvor der var store elastikker til, og så når de er stramt bliver man sluppet og så boing!) gaal man jeg havde det dårligt i flere uger efter smiley

    Hmm, det ville jo tage en hel roman at skrive alle mulige mærkelige ting.. Men kan huske en gang hvor jeg havde en sleich hest med på ferie (Lige da de kom ud) og jeg tabte den på bunden af poolen :s Jeg turde ikke sige det til min far, men dagen efter fik jeg min søster til at dykke ned efter den, og så var mit lille sorte føl blevet 'grå' fordi solen havde afbleget den smiley


Kommentér på:
10hi Ferie minder, Jeres? :D

Annonce