{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Billig ferie? {{forumTopicSubject}}

Hvad har i været på af billige ferier? Her tænker jeg på folk på SU fx.

Og hvad er billigst?
At flyve et sted hen, eller kører derhen?

Og kan det lade sig gøre med noget der er billigt men med noget at lave inden for køre afstand eller hvis ingen bil, så off. transport eller gå?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig ferie?
  • #1   23. jan 2012 Ja!
    Min kæreste og jeg var i sommers i Krakow (Polen) - det var virkelig en helt fantastisk skøn ferie!! Vi fløj derned norwegian (eller.. Det skulle vi have gjort, men det endte dog med polish airlines (don´t go there!)).
    Norwegian er ret billige..
    Vi boede på dette hotel:
    (link fjernet)

Det er meget billigt, i forhold til hvad man får for prisen! Det er ikke top moderne, men værelserne er ganske gode (og store), maden er fin og servicen er rigtig god.. Helt klart et sted jeg ville vende tilbage til..
    Der blev desuden tilbudt dagsudflugter inkl. kørsel fra hotellet - det var lidt pebret, men vi fik meget for pengene..

Polen er stærkt undervurderet som rejsemål - der er mange super fede oplevelser og Krakow især er en helt fantastisk by (Warszawa som er hovedstaden er vist knapt så spændende) - og der er oplevelser for enhver smag indenfor rækkevide.. Polen er et gammelt spændende land, hvor man virkelig kan få en på opleveren..

Desuden er det SUPER billigt at leve dernede! Maden er helt vildt billigt, så vi spiste ude hver dag - både frokost og aftensmad..

Jeg vil ikke anbefale at køre rundt i Krakow i egen bil dog, folk kører mildest talt spændende... Men de offentlige transportmuligheder er rigtig gode og rigtig billige.. Og taxa koster for den sags skyld heller "ingenting". smiley
    Du skal endeligt bare sige til, hvis der er mere du vil vide.. smiley

• #2   23. jan 2012 2500kr for 7 dage på rhodos

3sternet hotel med 50m til stranden.

Vi manglede bestemt ikke noget..

tricket er at rejse udenfor skoleferierne, og bestille så sent som muligt. Vi rejste 1mdr efter sommerferien fordi jeg ikke havde råd til at tage fri fra Legoland når vi kun har mulighed for at tjene penge i ferierne. Så måtte jeg bare pjække 5 dage fra skolen smiley

• #3   23. jan 2012 Nå ja. vi bestilte ved falk lauritsen. havde morgenmad med alle dage. ingen mad på flyet. rejste lørdag til lørdag.

• #4   23. jan 2012
    Hvad kunne i gøre det for fly og hotel i alt?
    Samt hvordan er de med at forstå engelsk ( tænker på når man skal spørge om vej osv. )

Har nemlig været i tjekkiet for nogle år tilbage og de forstår det ikke særligt glimerende, især ikke uden for Prag.

• #5   23. jan 2012
    Også har perioden vel også noget og sige?
    Hvornår har i valgt?

• #6   23. jan 2012 Tag afsted som wwof'er. Der bor du for det meste gratis hos en familie og arbejder en halv dag for mad og overnatning. Resten af tiden kan du bruge på at se området. Det koster dig så kun rejsen frem og tilbage og lommepenge smiley

• #7   23. jan 2012 Afbudsrejser i skoletiden = billig ferie men også en del fraværd...

• #8   23. jan 2012
    Hmm.. Faktisk kan jeg ikke huske prisen på det, men det var en "pakkerejse" vi fik gennem et rejseselskab, som jeg selvfølgelig heller ikke kan huske hvad var. Det var ihvertfald meget billigt.. Men prøv at søge lidt efter rejser dertil gennem rejseselskaber. smiley

Det svinger meget hvor gode de er til engelsk - de steder de er vant til turister er de ganske gode, men de lokale er ikke. Men vi kom rigtig langt med fakter og fingerpegen (kort er et must selvfølgelig) - og de var alle søde til at prøve og forstå og hjælpe..

• #9   23. jan 2012 Vi var der desuden lige midt i sommerferien, måske var det uge 28 eller 29 - så lige i højsæsonen og stadig rigtig billigt. smiley

• #10   23. jan 2012 Hov, kom lige i tanker om, at jeg da egentligt tror vi rejste gennem skan rejser. smiley

Kommentér på:
Billig ferie?

Annonce