{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.196 visninger | Oprettet:

piercer i kolding {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.:D

jeg vil gerne have lavet en piercing i min kavaler gang. men jeg er 17 og så slog det mig. er der nogle der laver piercinger i Kolding på unge under 18. for jeg kan ikke huske hvordan de regler er.:D

og er der nogle af jer der har en? og hvis ja gjorde det ikke bare hammer nas. jeg har set to forskellige slags. en med stav lidt som en navepiercing. og så de der små sten man får sat "ind" i huden med den der plade. jeg tør mest den med pladen og den lille sten. men syntes den med staven er meget pænere?:D

og er det egentlig nok med en underskrift fra forældre på man gerne må få den lavet hvis man er under alders grænsen?:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  piercer i kolding
  • #1   28. jan 2012 Der er ingen officielle regler for aldersgrænse med hensyn til piercinger smiley Men de fleste har deres eget regelsæt og piercer ikke på børn under 15 uden forældreunderskrift og dermals samt intimpiercinger bliver kun lavet på folk over 18 smiley
    Den der stav er en surfacepiercing og den kan gro ud. Det er et fremmedlegeme som huden vil udskille. Det er vidst meget få der kan få lov af sin krop til at beholde den og det efterlader et grimt af smiley
    Dermal anchors eller skindivers, jeg ved ikke helt hvad det er du har set er et mere kirurgisk indgreb og det er vidst kun nogle få piercere som fortsat udøver denne form for kropsmodifikation da den betegnes som et kirurgisk indgreb og det har en piercer ikke lov til at udføre smiley

Tror det er dermal anchors de ikke må lave mere, da pladen til den er større end til skindivers smiley Dog rives disse meget nemt ud, har hørt/set flere der har fået deres revet ud, det er dog mere på arm, hænder, mave/hofter og i den dur smiley

• #2   28. jan 2012 okay jeg har navle piercing så tror du stadig den vil gro ud? og kan man finde ud af om den vil blive på nogen måde hvis det er med stav?:D

og de der sten når den skal sidde lidt over min kavalergang tror du så chancen er stor for at den bliver revet ud. og vil gerne have to over hinanden så jeg får samme look som den med staven. er også bare bange for hvis det gør ondt ved den første og jeg ikke tør få lavet den over.:D!

så det burde heller ikke være et problem for mig at få en piercing så efter som jeg er 17.:D

• #3   28. jan 2012 Navlepiercinger gror ikke lige så tit ud som andre surfacepiercinger. De har trods alt lidt mere at sidde fast i smiley Men earl/bridge og hips vokser rigtig gerne ud, lige som anti-eyebrow. De efterlader grimme, grimme ar og det er super ulækkert når den vokser ud smiley Min gamle piercers bridge var ved at vokse ud -føj!

Den vil nok ikke være i farezonen eller ihvertfald ikke lige så udsat som en på armen eller på hånden er smiley Bare man er forsigtigt smiley
    Og det gør mere ondt at få to i træk, da huden hæver og bliver øm. Fik lavet to i læben lige efter hinanden og det gjorde bare ondt, fordi min læbe var begyndt at hæve og var rigtig øm

Det er op til din piercer, undersøg det på deres hjemmeside smiley

• #4   28. jan 2012 har kigget men der står intet om de forskellige piercinger.
    men det du siger er altså jo mere hud jo mindre risiko for at den vokser ud:D
    hvis du giver mig ret bliver jeg glad for det den jeg helst vil have.:D den er flottest.:D

• #5   28. jan 2012 Ja, altså en piercing sidder fint fast i næse, læbe, øre, tunge og sådan. Men når de bliver sat steder der ikke direkte "egner" sig til det som for eksempel hips der er surfacepiercinger ved hofterne så gror de ud smiley
    Så jo, jo mere hud jo bedre bliver den siddende, kan man godt sige smiley

• #6   28. jan 2012 åha nu tør jeg ikke rigtig. men hallo jeg er totalt bange for den nål og smerten! jeg stortudet under min navlepiercing.:( kan man ikke bruge tryllecream eller det der plaster der.:D så det bare bliver lidt bedøvet på en måde:D?

• #7   28. jan 2012 Nope, så hæver området og piercingen kan blive skæv.. Mener jeg. Jeg har aldrig brugt tryllecreme og er blevet piercet en del gange smiley

• #8   28. jan 2012 skal jeg virkelig bide smerten i mig.:(
    jeg håber de har et lydtæt lokale.:D

• #9   28. jan 2012 Hahaha, det er slet ikke så slemt smiley Det er kun lige når nålen går i gennem og så den senere hævelse smiley

• #10   28. jan 2012 aja kan du sagtens sige du:D jeg hyler over en vaccine smiley jeg besvimer over blod jeg er simpelthen så sart.:D!

• #11   28. jan 2012 Men du vil sikkert blive glad for den i længden! tænk på det kun er maks 5 minutter med nål og så har du den piercing, du gerne vil have? smiley

Desuden hedder den sternum smiley

• #12   28. jan 2012 okay:D!
    men hey kom til at tænke på man kan få det der lille plastik stav er den bedre end de normale?:D

• #13   28. jan 2012 men ja det lang tid for mig.:D
    og er SÅ bange:D

• #14   28. jan 2012 Plastik er kun en fordel når man har piercinger i munden eller læben eller kinden smiley
    Men det er kun hvad jeg har erfaret, tror bare kirurgisk stål er bedst i resten af kroppen smiley

• #15   28. jan 2012 jeg kan ikke tåle kirurgisk stål?:(
    kunne jeg ihvertfald ikke i navlen havde betændelse i 7 måneder jeg fik det der bloomdahl i eller hvad det hedder?:) den blev så også skudt i jeg ved ikke om det er derfor?:D

• #16   28. jan 2012 Får man skudt en piercing i beder man om betændelse smiley Pistolen kan ikke renses 100% og derfor sidder der blod og andet snask fra alle andre som har fået lavet et hul med den maskine. Så det kan være derfor smiley
    Jeg har fået skudt huller i ørerne og fået dem piercet og de piercede har der ikke været problemer med overhovedet smiley

• #17   28. jan 2012 aha. fandt også ud af bagefter den har fyttet sig lidt og har sådan en lille boble hvor der engang har været betændelse i.
    var lige inde at se på de piercinger jeg har købt over nettet de er også kirurgisk stål så jeg kan så godt tåle det. det må nok være det med den er skudt i. :D?

men der hvor jeg fik den lavet var de så heller ikke piercere eller hvad det hedder. det fandt jeg også først ud af efter. så syntes jeg er heldig at jeg stadig har den egentlig?:D

• #18   28. jan 2012 Man skal aldrig få dem skudt i, enhver piercer med respekt for så selv forbander den der pistol laaangt væk. De ville aldrig røre den med en ildtang.
    Den skyder også skævt smiley

Det er ret heldigt du stadig har den smiley
    Og ja, kirurgisk stål kan de fleste tåle smiley

• #19   28. jan 2012 jeg prøver om jeg tør mandag.:D

Kommentér på:
piercer i kolding

Annonce