{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Noget jeg bare må dele med jer! {{forumTopicSubject}}

JEG ER SÅ GLAD LIGE NU! Og jeg må simpelthen dele med jer hvorfor! I morgen bliver jeg 3 parts ejer af endnu en hest (har en selv). Det er en Dansk varmblod ved navn Laco. Han er 7 år gammel og har stået stille i 2 år. Han er blind på det ene øje, men virker ikke synderligt påvirket heraf. Han er den mest kærlige og ærlige hest jeg nogensinde har mødt...

Han var blevet en del af en gæld. Han blev givet til en kvinde jeg kender, da ejeren af ham, ikke kunne betale sin gæld til hende. Han stod derfor til slagtning. Jeg var ulykkelig over at en så sød og venlig hest skulle aflives, da han absolut intet fejler, og simpelthen er den sødeste og rareste hest i hele verden....

Jeg har ikke selv råd til at købe ham, kasterere ham, opstalde ham, og ikke mindst få ordnet hove på ham (hvilket han trænger til), og jeg tænkte derfor at jeg måtte lade ham slagte uden at kunne gøre noget.Men heldigvis forelskede min sted søster og stedfar sig også i ham - og forslog at vi købte ham sammen! Jeg er ikke i tvivl om at han får det godt hos os. Han skal i genoptræning og fedes op - men min sted søster og jeg har heldigvis tilredet en af vores øvrige heste, og har derfor et godt samarbejde hermed...

Undskyld til dem der syntes disse glædes indlæg er ubrugelige ^_^" Men er bare så glad!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noget jeg bare må dele med jer!
Kommentér på:
Noget jeg bare må dele med jer!

Annonce