{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Döbert næsebånd - skod kvalitet?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
I 2009 (efteråret tror jeg det var) købte jeg en Döbert trense. Jeg kan ikke huske modellen, men her har I et billede af den: http://www.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6277818_l.jpg

Jeg var rigtig glad for den det første stykke tid, men nu er den simpelthen så grim og stiv specielt i næsebåndet! Farven er blevet helt vildt grim og indvendig er foringen sprækket flere steder! Sådan har den egentlig været længe. Jeg har brugt den til hverdagsbrug, men jeg rider mange stævner og den er blevet pudset med både sæbe og fedt til hvert stævne. Jeg gav op til 2000 for den, så synes godt nok det er ringe at de ikke holder bedre! Spænderne er også MEGET svære at få pæne, men tøjlerne også er blevet rigtig ulækre og grimme..
Jeg har også en OS trense, som jeg for et års tid siden købte BRUGT! Den er FANTASTISK lækker.

Er der andre der har problemer med deres Döbert-trenser? Jeg troede virkelig det var kvalitet jeg købte, men nej det var det godt nok ikke..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Döbert næsebånd - skod kvalitet??
  • #1   9. feb 2012 Ærgerligt jeg ikke lavede lidt research inden jeg købte den så... Men har kigget lidt rundt på nettet og kan godt se andre snakker om de ikke holder sig så pæne. smiley

• #2   9. feb 2012 Jeg har ikke nogen problemer med min (model: Classic) - den er snart et år gammel. Eller ... min hest fik ødelagt den - revet syninger op, men det er det eneste, og den var meget let at lave for sadelmager ..
    Så jeg er meget glad for min.. Jeg er ikke særlig god til at passe min, og den fejler intet, så jeg er rigtig glad for den .. smiley

• #4   9. feb 2012 Det har jeg nu ikke oplevet, men tror du ikke det kan have noget med den indfarvede beige farve at gøre.
    Læder som er blevet farvet eller behandlet, i en lidt mere sart farve har en tendens til at skalle og blive grimt. Bare en tanke smiley

• #5   9. feb 2012 Jeg er tilhænger af døbert. Må indrømme jeg købte en trense for ca 1 år siden, den ser stadig helt ny ud, og jeg har bestilt en ny ned bredt hvidt for, den glæder jeg til at modtage, min veninde har en magen til det jeg har bestilt, det er stadig blødt og lækkert

• #7   5. jul 2014 Jeg tror det er samme model jeg har (til både kandar og trense), og historien for mine er den samme. ØV at have brugt så mange penge på skod...

• #8   6. jul 2014 Nu kan jeg ikke se billedet, så ved ikke hvilken model det er? Men Döbert har lavet flere forskellige kvaliteter ? og deres Classic er den ypperste smiley

Jeg er også stor tilhænger af Döbert smiley har selv et par stykker af Classic modellen og den ene er nok 15 år gammel ! stadigt super lækker, Men dyre trenser skal også passes ? og det glemmer mange faktisk smiley Jeg har flere gange købt brugt OS hvor de lignede L... og læderet var sprækket eller totalt mat (grå) !!

Så når man køber brugt ? ved man ikke hvor gammel den er for det første ? eller hvordan den er passet? jeg har hørt om folk der smører med madolie eks !! eller fedt fra madlavning !!
    Om der så lige præcis er en "fejl" i denne model ( da i er 2 som har oplevet det) ved jeg ikke smiley det sker jo smiley
    Men generelt er Döbert noget af den aller bedste kvalitet der findes på markedet HVIS altså det bliver passet og smurt som det skal .

• #9   6. jul 2014 Jeg passer og plejer min trense efter alle kunstens regler, så det er desværre ikke grunden (-: det ville være for dumt at anskaffe sig sådan en dyr trense, også ikke passe på den (-:
    Allerede efter få uger havde læderet givet sig så meget, at jeg måtte spænde kindstykkerne et hul op. Nu efter 3 år har jeg i alt spændt lige præcis kindstykkerne 3 huller op )-:

- undskyld Frida, opdagede lige at dit emne var flere år gammelt (-;

• #10   6. jul 2014 smiley Jeg siger heller ikke du ikke passer det smiley Det ved jeg jo ikke noget om ? Men jeg har bare haft købt flere af de dyre trenser brugt og blevet overrasket flere gange over at folk giver SÅ mange penge for en trense og så passer de det ikke? Det har virkeligt undret mig meget ?

Nu er det jo desværre for sent? smiley Men det er ikke normalt og ej heller acc. at den strækker sig sådan efter 3 uger? du burde have klaget i butikken over det? for det er ikke i orden smiley . Men det er jo desværre for sent til det nu smiley

Kan kun sige at dem jeg har haft af Döbert har været super kvalitet og flere af dem er gamle så de er "afprøvet" smiley Men det er så også Classic modellen, Farmer osv kan man slet ikke sammenligne for det er billigudgaver.

• #11   6. jul 2014 Ja, jeg burde nok have kontaktet forhandleren, men købte den i Herning, og fandt aldrig ud af, hvad butikken hed (-:

Både mit kandar og min trense er af modellen Classic. Kandaret holder dog noget bedre - men måske er det fordi, det er rundsyet (-:
    Kvaliteten/ holdbarheden af næsebåndet har nok noget at gøre med, at det er beige for, som Anne Emilie siger (-:

Kommentér på:
Döbert næsebånd - skod kvalitet??

Annonce