{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Ikke en del af tøseflokken :( {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger er jeg ikke en del af tøseflokken i min klasse smiley tror snart jeg har prøvet ALT bortset fra at droppe hesten ! Min klasselærer har prøvet at få nogle "støtte pædagoer" til at hjælpe mig lidt ind i fælleskabet men det holder kun to dage...
Hvad kan jeg gøre for at blive en del af klassen og have det godt i fælleskabet ?
Hjælp mig overvejer kraftigt at sælge hesten smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke en del af tøseflokken :(
  • #1   9. feb 2012 Hvor er sammenhængen mellem at være en del af tøseflokken og at sælge hesten? Der er da ingen grund til at sælge den hvis det ikke hjælper dit problem smiley

• #2   9. feb 2012 Da jeg gik i folkeskole var jeg heller ikke en del af den tøsegruppe der var i min klasse.
    Mine hverdage gik med at være sammen med enkelte piger fra parallelklassen, også drengene :-).
    pigegrupper er generelt svære at komme med ind i hvis man ikke er med.
    synes på ingen måde du skal sælge din hest bare for at komme med ind i pigegruppen, det er hårdt ikke at være med - men det skal nok blive bedre,ikke mindst når du skal på en videregående uddannelse.¨
    nu ved jeg ikke hvad klasse du går i, men kunne det ikke være en mulighed at skifte skole? smiley

• #3   9. feb 2012 Behøver du være en del af den? smiley Jeg ved selv hvor hårdt er ikke at være med i en - men jeg overlevede det, og nu her i 9 klasse er jeg en del af den, trods at de altid har hadet mig, fordi jeg red smiley

• #4   9. feb 2012 når du bliver ældre vil du sætte pris på, at ikke være som alle andre.

• #5   9. feb 2012 enig med Zwick. Var heller ikke på særlig tæt fod med pigerne i min folkeskole. I 9. klasse snakkede jeg kun med én pige.
    Lad være med at droppe det, der gør dig glad.

• #6   9. feb 2012 Jeg var ligeglad med de andre ikke accepterede jeg red, og de få der gjorde satte jeg bare ekstra pris på..
    Hvis det var, så lod jeg bare være med at SNAKKE om ridning så meget i visse selskaber.
    For som pige har man jo også andre interesser (oftest), så som drenge, tøj, sprut, dumme forældre og ja xD andet....

• #7   9. feb 2012 Gør det der gør dig glad og find folk som deler dine interesser og som du synes om. De behøver ikke gå i samme klasse som dig eller overhovedet at være på din alder. Der er ingen grund til at gøre vold på dig selv for at passe ind i deres klike.
    Som Zwick siger; du bliver glad for at have holdt fast ved dig selv når du bliver ældre.

• #8   9. feb 2012 Hvis pigerne i klassen ikke kan acceptere dig som du er, så er de sku ikke værd at samle på.
    Drop dem, og find nogle rigtige veninder smiley

• #9   9. feb 2012 tak for alt jeres hjælp smiley det er bare som om at jeg kommer fra afrika og de fra sverige vi taler slet ikke samme sprog ! jeg er faktisk ret drenget og gider ikke det der tøsefnidder :b de gider ikke engang at se på mig smiley jeg er usynlig og jeg kan ikke skifte skole desvære smiley jeg er lige fyldt 13

• #11   9. feb 2012 Jeg har altid været glad for at jeg aldrig har været en del af pigerne! puha hvor er jeg træt af tøj, make up, tøse fnidder og blah blah blah! Jeg har altid været en af drengene smiley

• #12   9. feb 2012 Tem scream : har det på helt samme måde smiley

• #13   9. feb 2012 Efter jeg skiftede over på en anden skole, da min gamle kun gik til 6. klasse, har jeg heller ikke været en del af ''tøsegruppen'', og er egentlig bare helt udenfor i klassen. Bliver aldrig inviteret med til fester osv. Men jeg har egentlig vænnet mig til det, og istedet, holder jeg mig til de veninder jeg har udenfor klassen smiley Selvom jeg da også gerne vil være en del af klassegruppen..

Jeg har også været utroligt tæt på at droppe hestene, både pga. mobning, og fordi jeg bare ikke passede ind i min klasse. Men hvor er jeg dog glad for, at jeg ikke har droppet dem! smiley

• #14   9. feb 2012 Hov det var dig med sadlen, hvis min hukommelse ikke svigter smiley

Folkeskolen er som regel altid noget værre hø for alle på et eller andet tidspunkt smiley

Bare hæng på og skriv herinde, hvis livet bare er noget være skidt og folk er nogle værre bøvhoveder, det er okay at brokke sig lidt engang imellem smiley

HURRA for de sære, skæve, unormale, drengepigerne og dem som bare altid havde den lidt specielle humor smiley

• #16   9. feb 2012 Marie og Canut .

Er der noget galt i det da?
    Der er da ingen der siger der er noget galt i det...
    Jeg kan da også selv gå glamour amok når jeg skal til fest, så får den med hele farve paletten..
    Men jeg gider bare ikke til hverdag.. Der er det højst en mascara, hvis det er..

Man kan da godt bare sige at det er okay IKKE at være en af dem smiley

• #17   9. feb 2012 MLC: jep det er mig med sadlen :b er rimelig aktiv her på hg smiley jep HIP HIP HURRA FOR OS DRENGEDE RIDETØSER DER FATTER MINUS AF MAKE UP :b haha ej har tænkt mig at sige fuck det fælleskab jeg har hest! take it or leave it ?

• #18   9. feb 2012 Jeg er en pige der går med makeup, er glad for pinke ting, og går i piget tøj. Og går meget op i mit udseende. Men jeg er lige skriftet linje på gymnasiet og derfor kommet i en ny klasse med 6 piger incl mig og resten drenge, og vi er 30. Og jeg gider simpelthen IKKE være tvunget til at fjante med pigerne. Jeg vil sidde omkring drenge, og lidt være centrum og hygge mig. Sådan har jeg det, jeg gider ikke være sammen med pigerne hvis jeg kan blive fri. Indimellem har jeg brug for at komme af min indre bitch, til pigerne. Men det er også det eneste jeg har brug for.

Så det er helt normalt at alle tøser ikke er en del af pigegruppen. Og ved selv hvor svært det er at komme ind et sted hvor man ønsker, det er også svært for mig at komme ind til drengene, men det er på grund af mig selv. Hvis du virkelig ønsker det, jamen så skal det nok komme. Jeg snakker meget med min mor om sådan noget. (vi bor alene sammen, så har lidt et veninde forhold)

• #19   9. feb 2012 Det skal lige siges igen at jeg er en rigtig pige, som tøserne i min nye klasse ikke syntes var ydmyg nok da jeg kom. Og havde de ikke været i gruppe med mig første dag, havde de ikke snakket med mig. Men jeg er en ridepige, som går på Teknisk gymnasium på science linjen, altså et nørdet sted. Og jeg kan stadig godt være rigtig pige, og være super feminin smiley For det er sådan jeg har det bedst, mit selvværd kræver at jeg føler mig attraktiv smiley

• #20   9. feb 2012 Men det er altså ikke altid værd at være en del af tøseflokken. Jeg har aldrig rigtig været en del af tøseflokken på de to skoler jeg gik på i folkeskolen. Jeg hoppede over til drengene, for det der tøsefnidder har jeg aldrig kunne forstå eller brudt mig om.
    Drenge er langt mere simple og det er lidt lettere at omgås dem, synes jeg smiley Dog ikke her i gymnasiet, her har jeg fundet rigtig søde veninder smiley
    Du skal bestemt ikke droppe hesten, bare find dem i din klasse som du svinger med smiley Drenge eller piger er ligegyldigt smiley
    Ellers så søg ud af og finde nogle venner på klubber, eller ved at finde nogen som deler din interesse? Det gjorde jeg og det var noget af et helvede jeg kom ud i, men nøj, hvor har jeg fået dejlige venner og jeg har fundet mig selv smiley

• #21   9. feb 2012 den der skiller sig ud fra mængden, er den der er den spændende.
    de andre er der bare.

• #24   10. feb 2012 det hjælpr ikke at flytte skole. Problemerne flytter med. Du skal forstå at det kræver mere at være et individuelt menneske, end bare være med i en flok. og det er de mennesker der er værd at kende. ikke medløberne

• #25   10. feb 2012 Hvorfor ændre sig for nogen der ikke har nusser nok til at lære dig at kende?

Jeg har aldrig været populær, men jeg havde nogle veninder i skolen. Jeg var en bogform, der heller ville læse bøger end fare rundt og te sig tosset. Men har også været tøsset på handelsskole.

Og idag har jeg for det meste drenge venner da de bare er sjover. Men har også få dejlige veninder. Men fleste af de veninder er gennem hest.

Skal siges jeg snakker ikke med nogen fra min skole tid, da vi intet har til fælles idag.

Jeg vil sige lad tingene gå deres naturlige vej.

• #26   10. feb 2012 Men kan så godt forstå at man gerne vil passe ind og være en del af mængden.. Det er jo en del af vores natur og et kan nogen gange være hårdt altid at være udenfor også derfor man altid finde nogen at være udenfor med smiley he he

De true outsiders er jo eneboerne, der melder sig helt ud af samfundet og bor helt selv på en gård uden for lands lov og ret smiley

Men det orker jeg sgu ikke smiley he he jeg kan nu meget godt lide at have nogle venner (og min computer), som acceptere mig som den jeg er og resten - ja dem kan jeg bare ikke bruge eller at acceptere dem for det de er og kan tilbyde, det lære man på et tidspunkt.. Så bliver livet SÅ meget lettere smiley

• #27   10. feb 2012 Eller sådan ser jeg på smiley

• #28   10. feb 2012 MLC - ja, det kræver lidt af en styrke at stå udenfor og leve med det, acceptere det.. Jeg tror, at de fleste af dem der på den måde står udenfor en gruppe kommer til at få ar eller ihvertfald skræmmer psykisk..

Kommentér på:
Ikke en del af tøseflokken :(

Annonce