{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Kræft ramt .. {{forumTopicSubject}}

Ved godt det måske ikke hører til på Hestegalleri, men jeg må altså bare ud med det nu.. smiley

Ved næsten ikke hvor jeg skal starte.. Vores ene nabo fik for nogen år siden konstateret bryst kræft, og fik et nyt bryst, og var den store tur igennem med kemo behandlingen..
Hun blev rask og levede nogen år helt normalt igen.. Men for et år siden fik hun så konstateret Knogle kræft smiley

Hun kunne kunne vælge at tage behandlingen i pilleform, så hun ikke skulle i kemo behandling igen.. Så hun valgte pillerne.. Hun har haft ondt i sin bækken i lang tid.. Men nu er det gået helt galt.....

HUn har nu været indlagt i snart 2 måneder på 3 forskellige hospitaler...
Hun har ikke flere kræfter, og hun sover hele tiden, er helt gul fra top til tå.. smiley

Hun har 3 børn som self også er helt ude af den.. Hendes yngste har virkelig svært ved at koncentrere sig om skolen.. Fordi han er så bange og ked af det..

Det er virkelig hårdt for vores familie, da vi har et stærkt bånd til den familie smiley

Vi håber og beder til hun bliver rask igen, men som tingene ser ud lige nu.. Tjaa såååe.. :'(( smiley

Undskyld men måtte lige ud med det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræft ramt ..
  • #1   11. feb 2012 Årh, det er bare ikke fair.
    Al held til hende!

• #2   11. feb 2012 verden er uretfærdig indimellem!!.. har også lige fået at vide, at min kammerats datter på blot 16 mdr. har fået kræft, så operation i hjernen, kemo osv.. puha, den sygdom er forfærdelig..

• #4   11. feb 2012 Puha hvor får man det bare skidt når man hører sådan noget. Det er virkelig bare min største frygt. Åh hvor jeg håber det bedste for hende og familien, selvom det langt fra lyder godt hvis man skal være realistisk.

Det lyder lidt som samme historie som Frida

http://www.heste-nettet.dk/nyheder/8461/

Hun kæmpede til det sidste og troede på det, men måtte desværre give op til sidst. Det er slet ikke fair at nogen skal udsættes for sådan noget...

• #5   11. feb 2012 Det er jeg ked af at høre smiley
    Gode tanker herfra.

• #7   11. feb 2012 Mai-Britt N: Det er meget fint skrevet!!

Signe N: Føj for den da! Det gør mig ondt. God bedring med hende herfra

• #8   11. feb 2012 Det lyder som en jeg kender, hun har kræft nu for 4 gang og hendes børn går i 0.kl-1.kl-4.kl det simpelhen så uretfærdigt!

• #9   11. feb 2012 Mange tak alle sammen! Det her er rigtig hårdt for os alle sammen.. Hun betyder så utrolig meget for os.!

mai-britt N

Tak for støtten.. Dejligt folk vil hører på en.. Vi passer rigtig godt på hende og hendes børn.. Vi gør alt hvad vi kan for dem :''(

Chelina L
    Mange tak(':

Jamile smiley .

Ja det er rigtig uretfærtelig.. Hendes yngste barn går i 5 klasse og har lige siden hun fik kræft været bange for at miste sin mor.. :-((

• #10   11. feb 2012 Hendes jeg kendte hendes mindste kig rundt med en spand og gjorder som om han skulle kaste op hele tiden og nummer to gik rundt med plaster på maven og sagde hun havde ondt i maven - hun var kræft remt i mavesækken har fået fjernet 3/4 dele, og hun kastet op af kemoen hele tiden, men stadig kørte hun hendes børn rundt var hjælpe træner til gymnastik for hendes datter og baget kager så børnen kunne have kager med i skole som alle de andre

• #11   11. feb 2012 fortrækker at kalde det cancer, fordi kræf er for stærkt et ord til så led en sygdom.. bare en ide jeg har i mit eget hovede smiler krafter er en god ting...
    jeg mistede begge mine forældre i en ung alder til cancer.. det var en frygtelig tid.
    der er ikke så meget man kan sige eller gøre. vi talte meget sammen den sidste tid, om døden og hvad der ville ske om de var bange og om jeg var, og en masse praktiske ting. Det var godt, vi fik sagt alle de små mærkelige ting som man gå med i hovede , og fik fortalt hinanden hvor meget vi elskede hinanden..

Kommentér på:
Kræft ramt ..

Annonce