{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Opsparing til ens hest. {{forumTopicSubject}}

Godaften hg.

Engang læse jeg om i et forum herinde om en som havde lavet en opsparing til ens hest. Hvilket jeg aldrig havde hørt eller tænkt over før men syntes det lød rigtig smart. Det var til hvis nu hesten blev syg og man fik en dyr dyrlæge regning (den var sikkert også til andet) og man nu ikke lige havde pengene til at betale med.

Så nu har jeg tænkt på at lave sådan en til min nye pony. Som er ung, sund og rask så regner ikke lige med det helt store (men der kan jo altid ske noget)

Men hvor mange penge tror i cirka der skal på sådan en konto?

Og hvis i selv har sådan en eller noget der ligner lidt så må i da gerne lige fortæller lidt om hvordan i har gjort og sådan smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsparing til ens hest.
  • #2   19. feb 2012 Det lyder som en god ide. Man ved aldig med de kære dyr,men jeg vil sætte så mange penge ind på kontoen som jeg kan undvære, det kan jo også være du drømmer noget udstyr til den, det behøver jo ikke at være til dyrlæge regninger.

• #3   19. feb 2012 Jeg har en konto som er oprettet til lidt alla samme formål, det er så ikke heste baseret, men mere hvis jeg nu liiiige skulle stå og mangle penge til et eller andet. i øjeblikket regner jeg fx. med at skulle bruge pengene til at leve på til sommer, når jeg skal på div. festivaller og ud og campe med vennerne smiley

Jeg putter 300 kr. ind på denne konto hver måned smiley Jeg gik bare ned i banken og fik opretet en ny konto, som jeg kunne indbetale på smiley

• #5   19. feb 2012 Ja syntes det lyder som nogle beslutninger i andre har taget smiley Og ja det behøver jo ikke kun at være til smed. Nu tjener jeg jo ikke så mange penge, fordi jeg ikke er så gammel. Men har søgt et par sommerferie jobs så hvis jeg får et så tror jeg alle pengene skal gå til den her opsparing smiley

• #6   19. feb 2012 jeg har en konto til uforsette regning dyrlæge hvis fjernsynet går i stykker mm og overfører hver mdr 5000 kr så i alt 60.000 årligt

• #7   19. feb 2012 min hest har sin egen opsparing.. samme havde min kat da jeg havde den (den er død nu)
    hesten sætter 200 ind hver måned til sine udgifter smed dyrlæge, nyt udstyr (sadel osv) vacciner ormekur osv.. han har haft den nogle år og pt er der et "lille" overskud på omk 4000.
    derudover har han sin egen sparegris hvor jeg smider 1,2 5kroner i altså alle små mønter.. den tømmer jeg så når den er fyldt og for hans "lommepenge" køber han godbidder gulerødder om vinteren og rugbrød.

• #8   19. feb 2012 Ville ønske jeg kunne ligge 1000 kr kun til uforudsete regninger med hesten men har ikke økonomi til det smiley
    Men ligger 1000 kr til hans forsikring til side hver måned , så der er der lidt til overs smiley

Kommentér på:
Opsparing til ens hest.

Annonce