{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Er det normalt?................................... {{forumTopicSubject}}

Er det normalt...?

I mit liv har jeg ialt besimede over 10 gange, og det er da ikke normalt? vel

Det er tit når at det er noget at der gør ondt eller når at jeg ser blod..

Hvorfor så mange gange og hvad kan jeg gøre for ikke at besvime hele tiden? ^^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det normalt?...................................
  • #1   22. feb 2012 det kan det såmænd godt være men jeg ville da helt sikkert kontakte min læge

• #2   22. feb 2012 Det er ret normalt, at nogle er mere sarte, især mht blod.

• #3   22. feb 2012 Jeg besvimer også ved store mængder blod og smerter.
    Så jeg tænker det er ret normalt.. ellers kontakt lægen, smiley

• #4   22. feb 2012 Når det gør ondt eller man ikke kan lide at se blod kommer man nogen gange til at glemme at trække vejret, uden at man tænker over det. Så er det at man nogle gange bliver dårlig og besvimer. Prøv at være opmærksom på din vejrtrækning i de situationer og tag nogle dybe verjtrækninger, helt ned i maven og se om det ikke gør en forskel smiley

mvh Rikke (sygeplejerske)

• #5   22. feb 2012 Jeg kan heller ikke ret godt tåle at se blod, værre endnu er det at høre om kroppens organer og den slags og jeg er også besvimet nogle gange i undervisningstimer i skolen. Jeg har rykket ved min grænse ved at se blodige krigsfilm, CSI og lign, og hospitalsserier hjemme i stuen hvor jeg kan pause det når det bliver for meget. Og når man så står i situationen, så er det vigtigt at huske på ens vejrtrækning som Rikke siger. Og hvis det bliver helt galt, så sæt dig ned og tag hovedet mellem benene, luk øjnene og tag dybe indåndinger og koncentrér dig om at slappe af, drik evt lidt koldt vand, stille og roligt.

• #6   22. feb 2012 Jeg besvimer også når jeg ser mit eget blod, og får det dårligt af smerte. Det er dog blevet bedre med årene. Som de andre siger, så skal man også bare øve sig i vejrtrækningen og at tage det roligt. Jeg er også så dum at panikke hver gang, måtte lige have en tudetur inden skulle have huller i ørerne - og så var det slet ikke så slemt.
    Så det er noget med ikke at blæse tingene så meget op. Selvfølgelig må man være bange for fx. en vaccination, men man er nødt til at huske sig selv på at det trods alt ikke er værre, for ellers får man aldrig overvundet 'sartheden' smiley

Men kender det, og det er lort at leve med!!! smiley

• #7   22. feb 2012 jeg har det på nøjagtig samme måde som dig smiley

• #8   23. feb 2012 Jeg ville da helt sikkert prøve at høre lægen af. Det er det de er der for smiley
    Hvis ikke andet, så bare for at få bekræftet at der ikke er noget i vejen med dig, og at det er helt normalt smiley

Har aldrig selv prøvet at besvime, men har været ved det en enkelt gang da jeg så en død person (arbejder på plejehjem smiley ) .. Jeg glemte helt enkelt at trække vejret. Ret ubehageligt faktisk

Kommentér på:
Er det normalt?...................................

Annonce