{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.924 visninger | Oprettet:

Møde sin far for første gang {{forumTopicSubject}}

Selvom jeg er 18 år har jeg aldrig mødt eller snakket med min far. Da min mor fandt ud af hun var gravid med mig blev de enige om at gå hver til sit fordi han ikke var klar til at få et barn og ville udleve sin drøm om at starte eget firma,(Forstår ham godt) Har så de seneste år tænkt meget på ham og blevet venner med ham på facebook, hvor vi har skrevet lidt frem og tilbage. Min lille søster tog kontakt til ham for nogle år siden og de har det godt sammen, Men jeg har aldrig rigtig turde. Hvad med han familie og sådan.

Han endelig taget mig sammen for halvandet år siden, Men lige inden jeg ville skrive til ham finder jeg ud af at han er begyndt at komme sammen med min mors bedste veninde/min lille brors bedste kammerats mor, som slettet alt kontakt til os og ville ikke have noget at gøre med os mere, Så det stoppede mig desværre den gang, og det er jeg var rigtig ked af siden ;-(
Men idag har jeg endelig taget mig sammen til at skrive til ham og spørge om han vil mødes, og det vil han smiley

Håber snart vi kan finde ud af noget, Glæder mig helt vildt.
Har kun set ham engang live og det var til et dyrskue smiley

Glædes indlæg herfra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møde sin far for første gang
  • #1   5. mar 2012 Lyder dejligt for dig håber dit første møde kommer til at blive godt smiley

• #2   5. mar 2012 Hold da op hvor spændende!
    Held og lykke med det! smiley

• #3   5. mar 2012 Hejsa :O) Nu har jeg ikke stået i samme situation, men jeg mødte min far for første gang da jeg var 16. Det var meeeeeeeeget underligt at give ham et kram, og vi havde svært ved at holde en samtale kørene.. Har det stadig lidt underligt med ham 6 år efter, og det bliver aldrig et far-datter forhold..

• #4   5. mar 2012 Lyder godt! Held og lykke. : )
    Det vil helt sikker gå rigtig godt. : )

• #5   5. mar 2012 Glæder mig helt vildt,
    Heldigvis kender vi mange fælles kendte, Så håber vi kan holde en lang god samtale kørende smiley
    Ja min lille bror har faktisk været hjemme ved min far og lege med min halv lille bror smiley Lidt sjovt,

• #7   5. mar 2012 Ved heldigvis min far ikke er ude i en helt masse, men en velhavende mand:-D Ja han har faktisk bolig i Spanien og de fedeste biler smiley Han må meget gerne give mig lidt bil smiley Haha Ej Jeg klare mig,

Det er nok også grunden til jeg ikke rigtig har turde er fordi jeg tror at folk tror at jeg bare vil have kontakt til ham pga hans penge.

Ved min lille søster fik 25.000 kr til at købe rideudstyr for på en dag, Det ville jeg aldrig tage i mod. Syntes det er at misbruge forholdet.
    Så kan jeg bare lære ham at kende og vide at jeg har en far, så er jeg lykkelig smiley

• #8   5. mar 2012 Hvordan kan det være at dine forældre gik fra hinanden, men alligevel har du en lillesøster?

• #9   5. mar 2012 Cawani -- samme tanke fik jeg ? smiley

• #10   5. mar 2012 Er også 23 nu og har ikke set min far siden jeg var 3.. Er ikke helt klar endnu, selvom han meget gerne vil.. Synes dog det er lidt mærkeligt, ser ham bare som en fremmed mand.. Men kan nu være det sker engang smiley Held og lykke med det..

• #11   5. mar 2012 Samme som de sidste to smiley

• #12   5. mar 2012 Det er en halv lille søster smiley

Har to brøder og to søstre- Alle sammen er halve smiley

en lille bror på mors side
    en lille bror på fars side
    og to søstre på fars side smiley
    Min ældste lille søster er kun 7 måneder yngre end og er min mors søns kusine smiley
    Meget indviklet smiley

• #13   5. mar 2012 Hvor er det dejligt for dig, og super spændende også!
    Alt mulig held og lykke herfra :o)

• #14   5. mar 2012 Hvor lyder det godt nok rigtig, rigtig spændende!!!

Hold da op, hvis bare det var mig, der kunne tage mig sammen til at tage kontakt til min biologiske far smiley

Jeg er 19 år nu og har aldrig personligt snakket med min far. Jeg har sammen med min mor, stedfar og halvlillesøster mødt ham, hans nye kone og deres døtre i BIlka og HTH køkkener. Min lillesøster(på mor siden) går på samme årgang og spiller fodbold med min fars datter. Det er meget akavet for mig, men min lillesøster ved ikke, at hendes veninde er hendes storesøsters søster.

Jeg tør ikke rigtig tage kontakt til ham, selvom jeg gerne vil, og både min mor og stedfar(som jeg har kendt siden, jeg var 3-4 år - og adopterede mig som 16-årig) har givet deres accept.
    Min far har altid været noget, vi ikke har snakket om, og derfor ved jeg intet om ham - skønt vi bare bor 7 km fra hinanden. Og jeg kender kun min mors side af historien(og det er kun lige kort, jeg kender til den): Min far skred med sin praktikant(hans nuværende kone) 14 dage, før jeg blev født. Min mor var så meget ude af den, at jeg blev født en uge før tid.

Nå, men jeg skal have taget mig sammen og have skrevet et brev til ham.

Det lyder meget spændende for dig!!!

• #15   5. mar 2012 Det kommer vel an på hvor meget man ser hinanden i fremtiden, og hvor meget vi har fulgt med i hinandens liv på fae og via fælles venner i fortiden.

• #16   5. mar 2012 Lige præcis, Tror det er svære at for et far/ datter forhold når tingene forholder sig sådan,

Nu har jeg meget åbne arbejdes tider og han er selvstændig så tror ikke tiden til hinanden bliver noget problem at finde. jo vi bor cirka 100 km fra hinanden, men det er en vej jeg køre tit og er det det der skal til så gør jeg det gerne 1-2 gange i ugen smiley

• #17   5. mar 2012 Tusind tak smiley

• #18   6. mar 2012 Det er fordi min ældste halv bror og min ældste halv søsters forældre er søskende.
    Det vil sige
    min bror og jeg har samme mor
    min søster og jeg har samme far.

men min brors far og min søsters mor er søskende. smiley Derfor kender jeg min ældste søster smiley Hun har som mig heller ikke rigtig haft noget konktakt til min far før hun selv tog det for et par år siden.

• #19   6. mar 2012 Hende med drømme hestene.

Alle mine søskende er kun halv søskende smiley Har jeg også skrevet længere oppe smiley

Ældste lille søster hedder Anna hendes forældre er
    Frederik og Hanne

Ældste lille bror hedder Søren T hans forældre er
    Helle og HJ

Yngste lille søster hedder Camilla hendes forældre er
    Frederik og Mette

Yngste lille bror hedder Søren S hans forældre er
    Frederik og Mette
    ----------------------------------------------------------
    Helle Er min mor
    Frederik er Min far.
    -----------------------------------------------------------