{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Bomløs {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige nogle spørgsmål og håber i kan hjælpe mig (:

Jeg vil gerne have en bomløs sadel til at ride ture i og hygge i, den er lidt "for sjov" så gider ikke betale flere tusinde kr for en (: så...

-nogle der har erfaring med denne http://www.jo-po.dk/shop/bareback-str-15-2708p.html ? og passer den alle heste, eller ? (:

-skal man bruge et rigtigt underlag til bomløse sadler, eller kan jeg smide et normalt underlag under ?

hvis i har et link til en anden billig sadel vil jeg meget gerne se (:

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bomløs
  • #1   7. mar 2012
    Alle bomløse passer ikke til alle heste og ja, der skal et specielt underlag under - et trykfordelende..


  • #2   7. mar 2012 Jeg har den sadel, og er glad for den.
    Den kan både bruges til mine to islændere og til min tinker, og ja der skal et trykfordelende underlag under smiley

    Hvis det er, kan du se den på min tinker i mit udstyrs album smiley


  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #3   7. mar 2012 Jeg ville vælge Barefoot modellen frem for den du linker til, jeg er meget glad for mine 2 Barefoot sadler. Dem forhandler de vist også, bare husk trykfordelende underlag og det rigtige indlæg. www.optimalsadel.dk har også haft nogle skabeloner du kan printe ud og måle hvor bredt et indlæg du skal bruge. Det har naturhesten også, der står rigtig meget om Barefoot sadler på begge hjemmesider.
    Jeg har Barefoot London og Barefoot Cheyenne og er rigtig glad for dem. Husk størrelsen på sadlen skal købes efter din bagdel


  • #4   8. mar 2012 Har købt en Barefoot Cheyenne nu (:

    Tak alle sammen (:

    OG !


    Ved i så hvor man kan købe nogle lidt mere farverige underlag ? Gerne med striber eller tern eller sådan ? (:


Kommentér på:
Bomløs

Annonce