{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.983 visninger | Oprettet:

Operation for skæv næseskillevæg.. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal opereres den 3. april for skæv næseskilleben og så skal noget af muslingebenet i næsen fjernes.

Er der nogen her der har fået den operation? Var der mange smerter efterfølgende? Hvordan blev resultatet?

Og vigtigst af alt; Hvornår kunne du ride igen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Operation for skæv næseskillevæg..
  • #1   8. mar 2012 skal næsten det samme og jeg tør ik, så følger lige med smiley

• #2   8. mar 2012 Følger også lige med da jeg har på fornemmelsen at jeg har brækket noget oppe i næsen efter et sammen stød med hestens nakke for nogle år siden, og ikke lige har kunne tage mig sammen til at kontakte en øre, næse hals-læge.
    Men har dog efter et sammen stød med et cykel styr for mange år siden fået rettet næsen op, og der måtte jeg ride og lave fysisk aktivitet efter ca en uge.:)

• #3   8. mar 2012 Følger gerne med jeg brækkede næsen for nogle år siden i fuldskab men på skadestuen i kolding gjorde hun ikke andet end vaske den og 2 sommerfugle plaster på det groede sammen men så uger sener ved egen læge siger han blev den ikke røngen "nej siger jeg" det viser sig den havde været brækken og jeg nu har skæv skillevæg ved det og ikke kan få ordenlig luft ved det. så jeg kan også få mit lavet men de siger det ikke ville blive pæner så jeg vil gerne hører hvordan din tur går og held og lykke. OBS mit gjorde overhovedt ikke ond jeg var kun i ro 3 dage og så igang igen

• #4   8. mar 2012 Jeg fik af vide da jeg var inde på sygehuset og snakkede med den læge der skal foretage operationen, at jeg skal holde mig i ro i 4 uger. Det sagde jeg så til ham at det kunne han godt glemme. Jeg håber meget på at være i gang igen i løbet af 2 uger. Men jeg ville enormt gerne høre fra nogen der har fået operationen om hvornår de kunne lave noget igen.
    Problemet er jo også at det ikke kun er min skillevæg, men at muslingebenet også skal opereres, og det kan bløde ret kraftigt.
    Jeg skal gå med et plastrør med vat omkring i et par dage, for at støtte skillevæggen og stoppe evt. blødning. Jeg må ikke engang selv fjerne det, det skal jeg ind på sygehuset og få gjort.
    Jeg er bare så nervøs for at jeg ikke kan ride i lang tid, for jeg vil enormt gerne i gang med distrikt stævner i løbet af sommeren.

• #5   8. mar 2012 Du er nødt til at tænke på konsekvenser af, hvis du pludselig går igang 2 uger før din læge har anbefalet at du skulle. Han har trodsalt styr på, hvad han laver... :b
    Jeg ville fandme ikke turde gå igang 2 uger før, især ikke når du nævner noget med muslingebenet og at det er "sart" ? smiley

Det kan godt være du vil være klar til sommer, men du må tænke på dit helbred smiley

• #6   8. mar 2012 konsekvenserne*

Kommentér på:
Operation for skæv næseskillevæg..

Annonce