Kom og læs af :-)! {{forumTopicSubject}}
I mit behandlingsforløb bliver der lagt stor vægt på hvor vigtigt det er at få snakket om de ting der sker i ens liv. Derfor har jeg valgt at oprette det her emne, så i alle kan fortælle om de gode/dårlige ting der sker i jeres liv lige pt.
Jeg kan starte med at fortælle at mit liv er noget rent lort for tiden, men at ridningen går over alt forventning - utroligt nok.
Mine forældre er ved at gå fra hinanden, min depression er i udbrud så jeg skal starte hos psykolog og min farfar har lige fået konstateret kræft i maven. Ret meget seriously crapy stuff på en gang, der gør at jeg slet ikke kan overskue min skole.
Men ridningen! Jeg springer en venindes hest lige pt, og jeg har fået min springglæde 100% tilbage igen, jeg elsker det! Jeg synes at kan se fremskridt hver gang, og bliver mere og mere tryg ved springene.
Min egen kom på noget cooling foder for 2ugers tid siden, og da jeg hoppede på ryggen af hende igår, er det ligefør jeg vil vove at påstå at det allerede virker en smule. Det er virkelig skønt!
Men kom med alt jeres, så i får det ud :o)
mar 2006
Følger: 336 Følgere: 307 Heste: 19 Emner: 43 Svar: 862
I søndags giver han så besked om at han overvejer at droppe studierne og flytte hjem fordi han savner mig og han slet ikke kan falde til deroppe. Jeg ved Slet ikke hvad jeg skal tænke. Kan ikke lade vær med at håbe, men føler mig også som et elendigt menneske når jeg gør det.. Jeg er bange for der sker præcis det samme som i sommers og jeg bare bliver så knust igen..
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.687
Nå, mit er også noget lort lige nu.... Min hest er lige blevet udlånt, og jeg savner ham så overdrevet meget! Jeg er uvenner med en del af familien, så jeg skal også høre på hvor dum og træls jeg er hele tiden.
De gode ting er så at mig og min kæreste er ved at købe villa, volvo og vovse :o) Eller, vi er ved at leje hus, købe en lille bil (til mig) og så en lille hund. Og ja, selvom min hest er udlånt og jeg har det af helveds til over det, så ved jeg at han har og får det kanont godt - så det hjælper selvfølgelig også på humøret
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.372
Min pony skal røgten fotograferes på mandag, og har været halt siden jul.. Hun har stået inde i 2 uger, så igår besluttede jeg at trække hende 2.meter ud, så hun kunne få noget græs, men hun valgte selvfølgelig at stikke af fra mig..
Min farmor ringede igår og spurgte om jeg ikke ville besøge hende.. Lægerne siger hun ikke har lang tid igen...
Skolen går ad pommern til.. Føler mig helt lost i det meste..
Men derudover går det som det plejer..
aug 2009
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 799
Jeg glemmer at lave min lektier pga jeg er træt hele tiden.
Min far var blevet indlagt her sidste år med en despration hvor hvor han fik hjælp. Men han har ikke fået snakke med en psykolog siden så nu han det meget værre.
Min veninde faldt af en unghest her i sidste søndags og har fået armen i gips og de ved ikke hvad der er sket. Jeg så også på.
Jeg er forelsket men ved ikke om personen er forelsket i mig, + min veninde har lige været kærester med ham og tror stadigvæk hun har følelser for ham selvom hun slog op med ham.
Det mest positive her for tiden for mig er at to af mine veninder er ligger lige pt på en 5 plads i en novelle konkurrence og mangler kun få likes for at komme på anden pladsen.
Dejligt at komme ud med det(:
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 279 Svar: 3.511
-min far har fået en sygdom (neuromyelitis OPTICA (NMO) ) og det gå lidt op og ned.. det kan blive rigtig slemt, men det er det ikke endnu... og det kan ikke kureres..
-min mor bor i egypten. så hende ser jeg ikke så tit. og jeg savner hende virkelig, og også min lillebror som også bor der.
- kærligheden går dårligt.
- er syg.
- får ondt i hovedet hvis jeg rider. fordi jeg spænder i ryggen og nakken når jeg rider, og det giver mig hovedpine, og det har jeg så hele dagen efter jeg har redet, og tit også dagen efter. og det er ikke fedt når min hest skal holdes igang og jeg hader når andre rider på ham.
- min selvtillid er helt i bund for tiden.
gode ting:
- har nogle fantastiske venner.
- går på en efterskole jeg er glad for at gå på.
- det går godt med min hest.
maj 2011
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 46 Svar: 207
jeg er nervøs for min yngste søns operation i næste uge, jeg er træt af vi ligger syge på stribe..
men jeg glæder mig helt vildt til Lotus bliver flyttet imorgen..
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.698
- jeg er blevet opereret i kæben (er 18 år, har en kæbe der er ligeså slidt, som en på 70-80 års :S), og det har ikke hjulpet, så jeg går rundt med konstant smerte i kæbe og hovede.
- jeg skal på sygehuset igen den 20. april (er det hver 3. måned pga. kæben), og have at vide, om de vil prøve at fjerne min ledskive - er nervøs over det, kan generelt ikke lide operationer
- er konstant træt, har 7 afleveringer + SRO (studieretnings opgave, vigtig for at komme op i 3.g), mine lærer lægger rigtig meget vægt på den, men fortsætter med at smække flere afleveringer oven i -.- ..
det gode:
- Har part i en gammel rideskoles pony, Valentino, som nu er blevet privat ejet. Han er blevet en helt anden pony! Før gik han med næsen i vejret og tøffede. I dag kom han ind og brugte sin ryg og bagpart, så flot, at han faktisk selv søgte til bidet, og gik kanon flot! desuden er han blevet så personlig :').
- jeg er bange for at springe, men Valentino har lært mig at "hoppe" over små cavalettis(staves?), det er så stort! :')
- mine veninder forstår mig endelig!
- det der med at "en bøsse er en piges bedste ven", det er SÅ sandt. Forhelvede, hvor jeg dog elsker en af mine bedste venner, han forstår mig altid og kan få mig til at grine! + han er lige den rette til, at diskutere fyre med.
- Jeg har verdens bedste forældre! En mor der køber ben&jerry is (ikke godt for kuren, i know!), når jeg har allermest ondt i kæben og hovedet, samt en far der køber ishockey billetter, når han ikke kan få firma kort :') (min far og jeg har i 5 år været til næsten hver eneste hockey kamp sammen, det har virkelig givet os et tæt forhold!)
- min far kan indrømme at han vil savne mig, når jeg engang flytter hjemmefra (han er ikke typen der snakker om følelser)..
Kom og læs af :-)!