{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Jeg får bare nok!!! >:( {{forumTopicSubject}}

Skal lige ud med min vrede engang til.. Hr ''X'' er ikke særlig sød ved sine hest og spørg til råds konstant og når du giver svar så bliver han sur og siger at man intet aner om heste og svare selv på spørgsmålet. Han har flere gange ladet min hest stå alene nede på engen uden at tage ham med op eller lige skrive eller ringe til mig.. Nu står de så et andet sted alle hestene og han kom så til at tage min og ikke hans egen, fordi de er brune begge to. -.-'' Og så flipper han fuldstændig ud på min lille Dewalt. ;S Som om at det var ham der gik med hr X. Og slog ham mega hårdt med trække tovet og råbte af ham. Dewalt kan godt finde på at bide hvis det virklig bliver nok. Og var nød til at bryde ind for ikke at han skulle bide ham. Nu hver gang han ser ham bliver han sur. ;(
Jeg er SÅ gal over at en person som ham har hest og self er han formand.. Jeg sidder selv i bestyrelsen og han gør grin med alt det som jeg siger.. Han skulle have en med pisken skulle ham.. -.-''
Har i oplevet noget af det samme, det sted i har jeres hest til at stå? Og hvad har i gjort ved det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg får bare nok!!! >:(
Kommentér på:
Jeg får bare nok!!! >:(

Annonce