{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

brun til blond {{forumTopicSubject}}

Hej! jeg farvede for et års tid siden mit blonde hår til brun, og vil riiigtig gerne have min egen hårfarve igen, og jeg synes frisør er lige lovligt dyr..

så ville høre om nogle har nogle gode råd? jeg har ikke farvet hår i et godt stykke tid, så det er falmet en del, til en underlig, mellembrun farve (-: har farvet det mange gange før, men vil gerne lige høre om der er nogle der har et smart råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brun til blond
  • #1   25. mar 2012 Du bliver nok nød til at få frisør på. For det skal farves af mange omgange ellers bliver det ikke en flot blond farve du får.

• #3   25. mar 2012 Du kan evt. starte med at lave lyse striber i dit hår - når du så synes du lige gider/har råd, så kan du lave endnu flere striber, så det langsomt blir lysere af striber.. hvis du gør det på den måde, så kan du være så heldig helt at slippe for at det bliver orange - hvis det så bliver orange, så er det ikke særlig tydeligt og kun i små totter, så man ikke ser det smiley

• #4   25. mar 2012 frisør. du skal ikke afblege dit hår, men have lyse striber i af flere omgange. helt klart det bedste, selvom det er dyrt smiley

• #5   25. mar 2012 Dit hår falder af i mængder, tro mig jeg prøvede det og det var endda hos en frisør, vi afblejede det 6 gange.. Og de lignede jeg har en paryk på + at det faldt af og jeg fik en helt masse røde knopper i hoved bunden.. Men efter nogle måneder begyndte det og se nogenlunde ud.
    Det bedste du kan gøre er at lade det falme, det vil jeg ogs gøre, har samme problem som dig. Og nu er det jo ved at være sommer og solen afblejer også håret en stor del! Vil helt klart anbelfale dig, IKKE og farve det. (-:

• #6   25. mar 2012 Det* Havde*

• #7   25. mar 2012 Jeg har altid selv farvet mit hår smiley
    Men jeg vil stadig råde dig til at lave striber i håret. Jeg har gjort det på mig selv, men hvis du synes det er for svært kan du evt. få en til at gøre det for dig smiley
    Hvis ikke, er jeg nok bange for at du må tage til frisøren smiley
    Du kan godt prøve at afblege det hele. Der er ikke så stor chance for at det vil blive grimt, hvis det er lysebrunt.

Kommentér på:
brun til blond

Annonce