{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  må man? og ville i?
  • #1   27. mar 2012 Altså ja, det tror jeg godt man må. Hvis jeg synes det var flot ville jeg da gerne:)

• #2   27. mar 2012 Det må man desværre ikke.... -.-'

Kan ikke helt huske hvordan og hvorledes med det, men er noget med at man ikke må konkurrere med andre regristrede forhandlere - noget i den stil. smiley

• #3   27. mar 2012 du må ikke sælge noget du laver på bestilling, og det må ikke være som en butik hvor man sælger rigtig rigtig mange

• #6   27. mar 2012 Reglerne er ikke ændret nede i bunden endnu!

• #7   27. mar 2012 4.2 Kommercielt salg
    Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet (eller andre steder på siden). Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
    Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer eller har et større eller mindre lager af varer. Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling. Det vil sige at firmasalg der på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere er helt og aldeles uønsket på siden.

Der står det jeg siger så hold selv styr på jeres ting for søren da!

Kommentér på:
må man? og ville i?

Annonce