{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Dyrepasser udd. {{forumTopicSubject}}

jeg overvejer at starte på uddannelsen på dyrepasser til næste år, men jeg ville lige hører jer der har taget den og hvordan uddannelsen er og hvordan mulighederne for at få job er efter endt uddannelse. skal man selv købe alle de materialer man skal bruge eller stiller skolen dem til rådighed.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrepasser udd.
  • #1   9. apr 2012
    Stutterier mm. vil hellere under betale en 16årig pige end give dig mindste løn og feriepenge, de fridage du skal have osv. smiley
    Også kan man bare ikke leve af 6000kr eller mindre om måneden, som familie fx.

• #3   9. apr 2012 Alt for mange satser på den uddannelse, så der er rigtig mange der står og er gået i gang med den og ikke kan komme videre. Hvis jeg var dig ville jeg vælge en lidt mere sikker uddannelse smiley

• #4   9. apr 2012 Nåede kun at tage grundforløbet før jeg blev skadet.... Men da vi sluttede var der 2 ud af 25 der havde en plads..

• #5   9. apr 2012 Stop dog med det pjat med at sige at det er svært at finde lærerpladser, er du villig til at flytte så har du næsten med garanti en lærerplads et eller andet sted. Er selv i gang med den udd. har dog tænkt mig at læse videre i Århus bagefter.

Men inden for de sidste 3-4 år har næsten alle der har gået på linjen fået en lærerplads efter endt grundforløb.

Krikken: Som dyrepasserelev skal du også have de 9-10.000 om måneder, men er jo så dit valg om du vil have kost og logi, opstaldning og undervisning som en del af lønnet. Og din løn stiger hver gang du har været på hovedforløb.

• #7   9. apr 2012 Hvis man er villig til at flytte til udlandet, så ja, så kan det godt være man er bedre sikret, men generelt her i DK er der ikke penge i det.

• #8   9. apr 2012 Jeg snakker også kun i DK (:

Nej der er bestemt ikke penge i det, er også derfor at jeg skal læse videre når jeg er færdig med hele forløbet. Men hvilket hestejob er der rent faktisk penge ?

Kommentér på:
Dyrepasser udd.

Annonce