{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Er simpelthen så lykkelig lige nu! {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så lykkelig lige nu!

Jeg fik konstateret Diabetes 1, for snart 3 år siden, som også er kendt som sukkersyge, som er en kronisk sygdom, hvilket vil sige at man aldrig kan slippe af med den.

Der er så 2 behandlingsmåder.. Insulinpen, hvor man selv stikker sig, men bare giver de væmmeligste arvæv og så er der insulinpumpe.. Insulin pumpen er det ALLE læger anbefaler... Men problemet er at de koster 30.000,- og min kommune er lidt dumme i hovedet og ikke vil ofre penge til sygehuset og de sygdomsramte børn.!

Men at have insulinpumpe vil gøre ALT meget nemmere! Jeg vil kunne gå i shorts, som jeg ikke har gjort før, pga. mine lår var blå og sorte af stikmærker..!

Men nu efter 3 år, får ejg et brev.. min mor åbner det, og læser, og kommer så med et irriterende fjoget smil, og giver det til mig.. jeg når at læse den første linje...: "Hej Kristine, Vi tilbyder dig hermed en Insulinpumpe..." Mere når ejg ikke at læse før at mig og min mor hopper op og ned af glæde!!

Vi har kæmpet i snart 3 år for at få en pumpe, og lige nu svæver jeg på en lille lyserød sky!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er simpelthen så lykkelig lige nu!
Kommentér på:
Er simpelthen så lykkelig lige nu!

Annonce