{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Hjælp til konfi tale {{forumTopicSubject}}

Hjælp! smiley

Min søster skal konfirmeres her d. 5, og jeg har i flere uger sidet og bøvlet med en tale til hende.

Nu er det den der typiske søster-til-søster tale, og vil derfor gerne have lidt "sjov" ind over.

Jeg har googlet lidt, men desværre ikke rigtig fundet noget.
Så er der nogen, som måske har et sjovt lille indslag til en tale?

Måske noget med:
"5. gode råd til konfirmanden" eller lign.

Er simpelthen SÅ ukreativ smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til konfi tale
  • #1   23. apr 2012 Jeg ville personligt synes det var fedt hvis en af mine søskende sagde et eller andet om noget vi havde lavet sammen og hvor vi så blev uvenner eller lavede noget vildt dumt som, fks. stjål min lillebror og jeg øl som 2 & 3 årige og blev pladder fulde, som vi så kunne sidde og grine af og tænke tilbage på smiley

Håber du kan bruge det til noget smiley

Jeg skal forresten konfimeres den 6. maj i år og synes det kunne være sjovt hvis min lillebror lavede en tale, hvilket han helt sikkert ikke gør smiley

• #2   23. apr 2012 Jeg har alle de personlige ting med i talen og pinlige historier fra da hun var mindre smiley .

Men som skrevet har det været en ordenlig smøre fra søster-til-søster, så ville gerne have noget "off topic" ind, som lige kunne afslutte talen på en sjov måde.

• #3   23. apr 2012 Nååååår, ja den kan jeg ikke lige klare smiley

• #4   23. apr 2012 Hvis hun er den lidt klodsede og glemsomme type kunne du skrive noget med:" Godt du huskede at sige ja i kirken." eller noget i den stil smiley

• #5   23. apr 2012 min lillebror skal også konfirmeres d. 5 smiley ... eller han holder nonfirmation. jeg er helt blank med hensyn til en tale smiley

Kommentér på:
Hjælp til konfi tale

Annonce