{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Sang skjuler til konfimation:) {{forumTopicSubject}}

hej alle jer HGer
min veninde skal konfirmeres d. 4 maj:)
jeg skal hjælpe hende med en sang skjuler, hun vil jo gerne have noget med heste, men det må ikke have været i kontakt med en hest, fordi mange i hendes allergiske overfor dyr
Nogle idéer??:)
på for hånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sang skjuler til konfimation:)
  • #1   25. apr 2012 Til min svigerindes piges konfirmation lavede jeg en ridebane .-) Jeg tog en træplade og malede den brun og hamrede søm i 1 cm fra kanten hele vejen rundt som skulle forestille stolper, og så tog jeg noget snor og bandt rundt om sømmene hele vejen rundt som tov. og så lavede jeg bogstaver på små stykker karton og satte på stolperne. Til at have sangene i klippede jeg en cornflakes pakke af i en højde så sangene kunne stå der i. Så beklædte jeg den med staniol og så fandt jeg et billede af hendes fjordhest, det kunne også bare være en hest man finder på nettet. Den printede jeg ud i en størrelse der passede til siden på kassen og bagefter printede jeg den ud spejlvendt til den anden side af kassen.

    den stillede jeg midt i ridebanen med sangene oven i smiley


  • #2   25. apr 2012 okay:)tak
    CoDoK: nej hendes takke sang:)


  • #3   25. apr 2012 God idé:)


  • #4   25. apr 2012 Min takkesang havde også en hest som sangskjuler. Jeg havde lavet en rummelig model af et hestehoved med hals, og så var de sammenrullede sange mantotter og pandelok hvor der var en sløjfe om.

    Det var nemt at lave, og desværre før den digitale fotoalder, så jeg kan ikke sende et billede X)



  • #5   25. apr 2012 google sangskjuler hst. der er mange
    http://www.holstedhus.dk/product.asp?product=471


Kommentér på:
Sang skjuler til konfimation:)

Annonce