{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Jeg har lige brug for at dele mine bekymringer {{forumTopicSubject}}

Ja.. Here er go again.. Jeg har lige brug for at dele mine tanker, og forhåbentlig kigger nogen med, som der forstår min situation..

Jeg er ejer af en fantastisk tinker hoppe.. Hun er Bogstaveligtalt mit livs lys. Jeg har stortset hele mit liv lidt under stress og depression. Det har brudt ud mange gange, men sidste år gik det fuldstændig galt, og jeg gik og overvejede på det kraftigste at tage mit eget liv, da jeg ikke kunne se noget som helst positivt ved det længere.. Jeg blev så sygemeldt, og det eneste som fik mig ud af huset hver dag, var min fantastiske hest. Hun er også den eneste grund til at jeg dengang ikke tog mit eget liv.

Men økonomisk er det bare rigtig svært.. Jeg bliver meget nemt stresset, så jeg kan ikke klare flere ting på en dag, og dagen før planlægger jeg meget nøje næste dag, time for time, og hvis der kommer nogen forhindringer i min dag, som ødelægger min tidsplan, så bryder jeg sammen. Jeg kan derfor ikke klare et 37 timers arbejde.. Og ville ikke kunne klare både skole og arbejde. Min mor har ikke økonomi til at betale min hest selv, og jeg har i de 13 måneder jeg har ejet hende, selv betalt alt for min hest.
Jeg var her indtil fornyeligt på en EGU (enhvers grund uddannelse), og har derfor haft en fast og god økonomi. Men et af kravene for den uddannelse er at man kan klare et 37 timers arbejde..

Så troede jeg her igår at der nok skulle komme en lykkelig slutning på det hele, da jeg fik arbejde på Bakken! Men så ramte bomben igen idag, da jeg så kom til at tænke "Jamen, hvad så når jeg starter på skole til august?"..

Wille har på sit relative korte liv (8 år til sommer) haft fire ejere, hvor jeg er den fjerde. Hun er en meget speciel hest, der har sin egen mening om tingene, og lægger ikke skjul på dem.. Det er de færreste som kan ride hende og forstå hende.. Og ikke nok med det, hun er min aller bedste ven.. Jeg ville føle at hvis jeg blev nødsaget til at sælge hende, så ville jeg sælge mit sidste grund til at leve.. Dette lyder meget barsk, men det er sådan realiteten er.. Jeg ville heller ikke bryde mig om at sælge hende, da jeg ville være bange for at de ikke kunne styre hende..

Dette blev lidt langt, men jeg havde brug for at lette mit hjerte.. Det er en rigtig øv situation..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har lige brug for at dele mine bekymringer
  • #1   27. apr 2012 jeg kan godt forstå det er en svær situation at være i og hårdt.. men føl dit hjerte hvad du mener er bedst..

• #2   27. apr 2012 Jeg takker rigtig meget for de søde ord! Det varmer rigtig meget! smiley
    Hehe, jeg hører tit at jeg tager sorgerne på forskud, men det er igen fordi jeg gerne vil planlægge alting. Så ved at tage sorgerne på forskud, kommer jeg desværre også til at "planlægge" fremtiden.. Muligvis for at prøve at beskytte mig selv. Til dagligt er jeg trods omstændighederne en meget smilende og glad person smiley Det bedste afstresningssted er klart ude hos min bedsteven smiley og det gør også (og måske fordi jeg er en af jordens stædigste mennesker smiley ) at jeg vil kæmpe til det sidste for at kunne beholde hende!

• #3   27. apr 2012 Mange tak for de gode råd smiley Dem vil jeg klart tage med mig når jeg kører med 100 km/t over bumpende! smiley

• #4   27. apr 2012 det skal du nok klare :)) Jeg tror på dig! Du skal også bare tro på dig selv smiley Tag tingene som de kommer, og hvis du virkelig gerne vil beholde din søde pige, så skal du da nok finde en mulighed for det smiley

Ønsker dig alt mulig held og lykke smiley

• #5   27. apr 2012 Tusind tak! smiley Jeg kæmper til det sidste!

Kommentér på:
Jeg har lige brug for at dele mine bekymringer

Annonce