Smerter i venstre hofte. {{forumTopicSubject}}
Jeg er normalt ikke en person der pyller eller spørger til råds herinde hvis jeg har ondt men er lidt på bar bund.
Jeg har i ca 1,5 uge haft store smerter i venstre hofte når jeg har siddet ned og derefter rejser mig op for at gå eller især når jeg stiger ned fra sadlen efter at have redet, det gør så ondt at jeg slet ikke kan gå eller bevæge mit venstre ben. Jeg har ikke gået til lægen med det da min mor mente det måske var en øm muskel men synes ikke smerten burde være så stor så.
Nogen der har overlevet noget lignende eller ved hvad det kan være? Måske en overbelastning?
Skal lige siges at min far har fået ny hofte pga slidgigt så er lidt nervøs, selvom jeg godt ved at man som 19 årig er for ung til at få det
mar 2009
Følger: 31 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 1.841
Vil klart anbefale dig at gå til lægen
jan 2012
Følger: 20 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 17
Jep det lyder klamt, men i hoften har du en slimsæk som kan sætte sig i klemme, hvorefter man får vildt ondt i hoften.
Har selv prøvet det, efter at have været ude og løbe. Jeg kunne næsten ikke gå, og jeg brød fuldkommen sammen på grund af smerter.
Jeg går til fysioterapeut da jeg er skæv på grund af en ulykke, og han fortalte mig at det var min slimsæk som satte sig i klemme, og at det giver store smerter. Har du lagt mærke til om du har en slags ''bule'' på langsiden af dit lår? på ydersiden?
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.870
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.688
Tænker os en nerve der sidder i klemme men hvordan får jeg det væk?
jan 2012
Følger: 20 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 17
De kan som regel løsne når noget sidder i klemme.
Det kunne min ihvertfald, da jeg havde nerver i klemme i ryggen. Men måske nok lidt andet når det gælder hoften. Men tror godt de kan
Smerter i venstre hofte.