Drømmetydning {{forumTopicSubject}}
Jeg har det med at drømme de samme ting i perioder og lige nu har jeg en drøm som jeg simpelthen ikke kan tyde eller forstå.
Jeg har drømt to ting.
Den ene er at jeg slår mennesker ihjel. Har drømt at jeg slog min papfar ihjel for at gøre min papsøster ked af det, fordi hun i min drøm irriterede mig grænseløst, uden der var nogen forklaring på hvorfor. Da jeg havde slået ham ihjel skar jeg hans hænder af og sad på gulvet med hænderne i mit skød og døde papfar liggende ved siden af. Da min papsøster kommer ind begynder jeg at sidde og rive hans hænder i stykker mens jeg sad og stirrede hende rigtig ondskabsfuldt i øjnene. Og da jeg så hendes reaktion blev jeg utrolig ked af det og fortrød at jeg havde slået ham ihjel.
I nat drømte jeg så igen at jeg havde slået ihjel. Denne gang var det mig og min veninde der var til fest på Christiania. Vi havde ingen penge og ingen cigaretter og havde pænt nedern på. Vi fandt så en junkie som sad oppe på et tag og han inviterede os op til en øl. Da vi så at han havde penge, hash og stoffer besluttede vi os for at slå ham ihjel så vi kunne have en sjov aften. Og igen, da det gik op for mig hvad jeg havde gjort blev jeg utrolig ked af det og ønskede at jeg aldrig havde slået ihjel.
Det der undre mig er at ondskab ligger så langt fra min personlighed, jeg vil altid alle det bedste og tilsidesætter ofte mig selv for at kunne tilfredsstille andre, så jeg synes at det er ret skræmmende at drømme at jeg er ondskabsfuld helt ind til benene.
En anden drøm som jeg har haft som har gentaget sig her på det sidste er, at min hoppe løfter et bagben og et forben og ikke vil sætte dem igen og ligeså stille begynder hun at vælte. Og så ligger hun på jorden, men hun dør aldrig. Og når jeg vender ryggen til hende og bagefter kigger efter hende igen så er hun væk. Sidst jeg drømte det var det min lærer som havde sendt hende på dyrehospital, men hun ville ikke fortælle mig hvorhenne og hun sagde at jeg ikke måtte få hende igen.
Når jeg vågner op fra den drøm har jeg det ad helvedes til og er på grænsen til at græde. Det er nogle virkelig ubehagelige drømme jeg har for tiden, og vil gerne af med dem.
Er der nogle herinde som er gode til at tyde drømme og kan fortælle mig hvad mine drømme kan betyde?
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1367 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.476
Drømmetydning