{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.772 visninger | Oprettet:

Nogen der vil læse min ansøgning? {{forumTopicSubject}}

hej ville meget gerne høre jeres mening om min ansøgning og i må meget gerne komme med tip om der er nået der mangler eller burde laves om

Navn:
Adr:
Tlf:
Mail:

Firma navn:
Att.:
Adresse:
Tlf.:

Ung frisk pige der ikke er bange for snavs under neglene
søger læreplads som tømrer

Jeg henvender mig til jer, da jeg i forbindelse med min uddannelse på Skive tekniske skole ønsker at komme i lære. Jeg er færdig med mit grundforløb d. d. 2012.

Har været inde på virksomhedens hjemme side, og læst lidt om det arbejde i udføre, samt kikket en del af jeres billeder, med resultatet af det i har lavet, og syns det ser meget spændene ud, og ser virkelig lære rigt ud.

Jeg er en pige på 20 år og har ingen børn. har taget folkeskolens 9 klasses afgangseksamen, dog tog jeg engelsk på VUC, imens jeg gik på produktionshøjskolen Marienlyst. Hvor jeg har gået i ca. 2 år, på træ holdet. Der har jeg været med til at bygge det store værksted på havnen i Skive, Rasmus klump skibet på Skive Børne bibliotek og en natur udstilling på Skive museum og en masse andre ting. Har os haft et fritids job på steakhouse pizza på Lolland hvor jeg arbejde som opvasker, tjener og tog mod bestillinger og har en enkle gange været udstationeret som tjener på en meget fin restaurant.

Af andre relevante kvalifikationer, har jeg bestået brandkursus, og førstehjælpskursus.
Er en rimelig aktiv ung pige, der gerne skal ha nået mellem hænderne hver dag, og gerne nogen variationer, er ikke bange for at lære nået nyt og er for det meste rimlige lære nem. Samt er et morgen menneske der dagligt er vandt til at stå tidligt op, og møder altid til tiden. I min fritid rider jeg, og bruger en del tid på mine dyr, og er sammen med vennerne.

Det ville glæde mig rigtig meget at få lov at præsentere mig selv ved en personlig samtale, og jeg ser frem til at høre positivt nyt fra jer. Kan kontaktes enten på mobil eller mail.

M.v.h. Diana Kjær Andreasen

Andre forumemner med "Nogen der vil"
Nogen der vil?
Er der nogen som vil starte en fototime? :)
Skrevet af: Natasha og Stjernehesten - 21. feb 2016
Nogen der vil
Nogen der vil lave et eller andet
Skrevet af: Amigo Ferrari My Best Friend <3 - 29. mar 2015
Nogen der vil
Lave en fototime
Skrevet af: Amigo Ferrari My Best Friend <3 - 25. mar 2015
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der vil læse min ansøgning?
  • #1   30. apr 2012 Navn:
    Adr:
    Tlf:
    Mail:

Firma navn:
    Att.:
    Adresse:
    Tlf.:

Ung frisk pige der ikke er bange for snavs under neglene
    søger læreplads som tømrer

Jeg henvender mig til jer, da jeg i forbindelse med min uddannelse på Skive tekniske skole ønsker at komme i lære. Jeg er færdig med mit grundforløb d. 2012.

Jeg har været inde på virksomhedens hjemmeside, og læst lidt om det arbejde I udfører, samt kigget på en del af jeres billeder med resultatet af det I har lavet, og syns det ser meget spændene ud, og ser virkelig lærerigt ud.

Jeg er en pige på 20 år og har ingen børn. Jeg har taget folkeskolens 9 klasses afgangseksamen, dog tog jeg engelsk på VUC, imens jeg gik på produktionshøjskolen Marienlys, hvor jeg har gået i ca. 2 år, på træ holdet. Der har jeg bla. været med til at bygge det store værksted på havnen i Skive, Rasmus klump skibet på Skive Børne bibliotek og en natur udstilling på Skive museum og en masse andre ting. Jeg har også haft et fritids job på steakhouse pizza på Lolland hvor jeg arbejde som opvasker, tjener og tog mod bestillinger og har en enkle gange været udstationeret som tjener på en meget fin restaurant.

Af andre relevante kvalifikationer, har jeg bestået brandkursus, og førstehjælpskursus.
    Jeg er en rimelig aktiv ung pige, der gerne skal have noget mellem hænderne hver dag, og gerne nogen variationer. Jeg er ikke bange for at lære noget nyt og er for det meste rimlige lære nem. Drudover er jeg et morgen menneske der dagligt er vant til at stå tidligt op, og møder altid til tiden.

Det ville glæde mig rigtig meget at få lov at præsentere mig selv ved en personlig samtale, og jeg ser frem til at høre positivt nyt fra jer. Kan kontaktes enten på mobil eller mail.

M.v.h. Diana Kjær Andreasen

Jeg har rettet en del af dit sms sprog, og derudover gjort det lidt mere flydende, men synes at du selv skal læse den igennem og så se det fra det firma du ansøgers side da der er en del Irrelevant.

• #2   30. apr 2012 RETTELSE.
    Er en rimelig aktiv ung pige, der gerne skal ha NÅET mellem hænderne
    Skal der ikke stå NOGET mellem hænderne ?

• #3   30. apr 2012 Jeg har rettet alle de fejl som Hanne nævner - det giver ikke godt på førstehåndsindtrykket smiley

• #4   30. apr 2012 MMS

Det er stadig smækfuldt af stavefejl, der er ord der skal trækkes sammen og nogle der mangler endelserne.. smiley

Diana k, send en pb, så kan du få min arbejdsmail og sende den dertil..
    Så skal jeg gerne rette den for dig..
    Ellers kort og godt skrevet.. smiley

• #5   30. apr 2012 jo skulle der men har heller ikke fået rettet den helt igennem endnu

MMS
    tak

• #6   30. apr 2012 Har du ikke et C.V. med? For det første store afsnit er en opremsning af de ting som bør stå på dit C.V.

Første del med "jeg henvender mig bla bla" synes jeg du skal fjerne. Det er den måde rigtigt mange starter ansøgninger på, så det er "kedeligt" og jeg er bange for det vil gøre du ender i stakken til markulering...

Ja undskyld men det er MEGET vigtigt at de første 2-3 linier virkelig fanger og siger POW for ellers gider de ikke læse resten og så bliver man kaseret...

Den del med at du har læst på hjemmesiden er ret godt og fortæller lidt om hvorfor du søger - DET bør være din indledning smiley

Der skal være mere fokus på HVAD du tilbyder firmaet og HVORFOR det lige er DIG de skal tage smiley

Jeg har været på mange jobsøgningskurser og ved meget om at skrive ansøgninger, og det er ikke for at gøre dig ked af det, men ærlig talt tror jeg ikke den der ansøgning vil give noget...

Du skal have et knaldgodt C.V. som det første - så skal din intro til ansøgningen virkelig fange og sige "det her er min drøm jeg SKAL bare have det" (hvis du forstår) det næste skal være hvad du tilbyder, hvorfor det er dig det skal være, dernæst hvorfor du egentlig synes det skal være lige hos dem, og slutningen skal være at du venter på at høre fra dem - synes din slutning er ganske fornuftig smiley

Du må gerne kontakte mig både her eller på PB hvis det er smiley vil gerne hjælpe, kan også evt. sende dig et eksempel på en af mine ansøgninger smiley

• #7   30. apr 2012 Der ud over er det ekstremt vigtigt der ikke er nogen stavefejl i - også til jobbet som tømmer smiley men det er vist sagt. Og husk at sende eksamensbevis med smiley

• #8   30. apr 2012 Tina
    tak og jo skal os ha lavet et CV men så langt er jeg ikke kommet endnu
    er første gang jeg laver en ansøgning så ved slet ikke hvordan man gør er os derfor jeg lytter til folks kretik for at kunne gøre det bedre og den eneste hjælp jeg sådan har er hva jeg kan finde på nettet da det ikke er meget hjælp man kan finde på skolen

• #9   30. apr 2012 dianna - jamen jeg vil meget gerne hjælpe smiley skal forsøge og finde nogle eksempler i morgen (hvis du husker mig på det) for det er nemmere at se gennem eksempler hvad man kan gøre smiley

Men synes du skal starte med at lave dit C.V. for det er vigtigere end ansøgningen. Mange firmaer modtager ansøgning og C.V. så kigger de først på C.V.et og derefter på ansøgningen.

C.V. skal indholde erhvervserfaring, uddannelseserfaring, personlige kvalifikationer, evt. kurser, og kort beskrivelse af dig i privaten. Ved erhvervserfaring er det også vigtigt at lave en kort beskrivelse af hvad man har lavet og hvilke ansvarsområder man har haft.
    For eksempel har jeg kørt lastbil hvor der på mit C.V. ser sådan her ud:
    Chauffør - (firmanavn) - 2008-2009
    Kørt fast rute i Herning by, ruteplanlægning, læsning af bil, afhentninger.

Håber det kan bruges lidt smiley

• #10   1. maj 2012 okay så laver jeg den først

Kommentér på:
Nogen der vil læse min ansøgning?

Annonce