{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Hvordan siger man det? :/ {{forumTopicSubject}}

Hej hg smiley

Jeg er så heldig at ¨have fået part på verdens sødeste pony smiley
Men samtidig står jeg også i den situation at jeg skal fortælle min veninde at jeg så ikke vil have part på hendes pony. Hendes pony er simpelthen også helt igennem vidunderlig, men følte bare det andet var mere rigtigt for mig.
Men nu skal jeg jo så fortælle det til hende, og jeg har under "forløbet" følt at hun havde nogle forventninger omkring at jeg valgte hendes pony. For hun fik straks at vide at jeg også havde den anden mulighed. Det skal lige siges at jeg blev spurgt med to dages mellemrum. Men da jeg prøvede den pony jeg skal have part på igår, var jeg ikke i tvivl.
Men har det så dårligt nu. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal sige det til hende. Er bange for at hun bliver sur, eller at det ikke kan forblive det samme venskab mellem os. Jeg vil jo godt ride hendes pony 1-2 gange om ugen som jeg gør nu. Men kan bare ikke ride den som min egen. Og når hun så har sagt til mig at hvis jeg ikke kan ride den vil den nok ikke blive redet, da hun i forvejen har to andre ponyer hun rider.
Kan virkelig bare ikke finde ud af hvordan jeg får det sagt! smiley
Please hg hjælp! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan siger man det? :/
Kommentér på:
Hvordan siger man det? :/

Annonce