{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Dumme Krikke... {{forumTopicSubject}}

ja så skete det,
Min storesøster og jeg er endelig kommet rimelig langt med Bacail i hans tilridning (efter vores mening)..Men åbenbart ikke...Jeg har kunne sidde på ham og bruge tøjlerne med stadig lidt problemer med benene...

Men Mandag d. 25 sep, skete det, han var mega flink jeg kunne selv køre ham i ligner og han var virkelig afslappet...Da jeg så skulle op på ham kunne vi godt mærke at han spændte i hele kroppen, så jeg startede med bare at hænge over ham, da han så slappede af igen, satte jeg mig helt op, men hue ha skulle jeg aldrig have gjordt, han prøvede først at smide mig af men uden held, han skridtede stille vidre ved siden ad min søster, så skulle han lige dreje og så brød fanden op i ham, han laver nogle underlige hop, men det lykkedes ham at smide mig af, som så senere fik det uheldige resutat at jeg skulle på skade stuen og jeg havde flækket 2 fingre på min højre hånd, og hvis jeg er heldig kan den bruges om 6 uger...Så nu er det slut nu kommer han ud til en af mine søsters venner og så vil hun se hvad hun kan gøre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme Krikke...
Kommentér på:
Dumme Krikke...

Annonce