{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Sikke en dag :) {{forumTopicSubject}}

Puha sikke en dag smiley
Dagen starter med jeg aflevere mine børn i dagpleje tager strakt ud til mit føl og får lukket mor & baby ud, Jeg opdager der hænger noget bag ud af hende ( lignede virkelig tykt snot med blod i ) sorry - får bedt ejer om at ringe til dyrelæge, men det bliver mig der gør det, jeg aftaler med dyrelægen han skal komme inden 2 for så er jeg i stalden, tiden går og går og går, kan slet slet ikke forstå dyrelægen ikke dukker op, jeg ringer og rykker for ham hvortil jeg får det svar at ejer har haft ringet og snakket med dem de IKKE skal komme ( det skal lige siges følle ikke måtte patte ved hoppen idet yveret er ALT for spændt & der næsten INTET kommer ud )
Nå men jeg snakker med dyrelægen igen og smertestillende er på vej til os i håb om følle må patte noget mere.
Min søster & jeg har været der knap 24 timer i døgnet siden D 11-5-12 efter mit føl endelig kom til verden, vi har flere gange måtte be ejer til hesten om at kontakte dyrelæge for at tjekke hoppen, følle, lave foder, ordne boks osv hun har IKKE ville lytte.
igår fik vi nok boksen havde ikke været muget siden november mdr, 3timer tog det!
Ejer har ikke givet korrekt foder pleje osv, så hoppen er simpelthen i så ringe tilstand vi fik nok! hun står til at blive anmeldt for dyremishandling, bliver smidt ud af stalden.
NU FIK VI NOK!
Vi havde begge afskrevet os ALT ansvar og min handel var blevet stoppet for jeg ville IKKE lægge navn eller ry for den behandling hun ga den ene eller anden hest! endelig gav hun sig ( hun er virkelig ikke en der burde ha dyr! ) Fra dags dato har mig og min søster overtaget begge heste, så de kan få den rette pleje, kost osv !
Det kommer til at koste knapper, og tid, men fuck det ! jeg føler jeg har gjort en forskel, jeg kan gi de to heste her et godt liv!
Jeg føler virkelig jeg allerede har gjort så meget smiley at vide de får det godt ved os er bare sådan en fantastisk fornemmelse! smiley
Imorgen kommer dyrelægen ud og giver dem den helt store tur, også skal der hentes nyt foder der passer til en føl hoppe smiley


Undskyld det blev langt men jeg skulle lige ud med det smiley Ha ' en forsat go aften! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en dag :)
Kommentér på:
Sikke en dag :)

Annonce