{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Endelig fredag..:-) {{forumTopicSubject}}

Så blev det endelig weekend, så dejligt.
Har bare 1000 ting der skal laves selvom det er weekend. Skal på sygehuset i dag, til tyskland og handle lidt ind og så skal hele weekenden bruges nede på rideskolen da vi er ved at sætte en masse ting i stand... Er ved at køre en rideklub fra nul punktet til noget der er noget... Hårdt..

Hvad med jer hvad skal i lave i dag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig fredag..:-)
  • #1   29. sep 2006 Det lyder da spænden :o)

Jeg skal ride min ejen hest + hjælpe til med at få ordnet 15 andre ca. Så har nok at se til. Men heldig vis er det mest ungheste. :o)
    Sååå jeg skal vist bare ride og nusse :o)
    Og så skal jeg have pakket alle mine ride ting samme da jeg flytter min hest her til d 1!! Det er et være mareridt at få styr på alt det :o)

• #2   29. sep 2006 jaa, det er dejligt (: selvom jeg ska en hel masse i den her weekend.
    i dag skal jeg først lige hjem fra skole, så jeg ska jeg i til at gå i gang med min engelske stil der skal afleveres på mandag. om aftenen ska jeg til fest på gymnasiet (; i morgen tidlig ska jeg så til sjælland for at se kvalitetsbedømmelse, tager hjem igen lørdag aften.. og så ska jeg spille håndbold søndag.. og blive færdig med min stil i øvrigt (;

• #3   29. sep 2006 Mai .> *** Stald Nørgård *** < .
    Puha det var godt nok en masse du skal ride i denne weekend. Jeg skal også have redet min egen lille pony, må heller holde hans træning ved lige...
    Kender godt til det med at flytte dem, det er virkelig noget værre rod, der er så mange ting man skal have pakket ned. Har selv flytte min to gang inden for de sidste 5 mdr. Så nu bliver han heller ikke flyttet mere...

• #4   29. sep 2006 jane b:
    Kender godt det der med at ens weekend går med at arbejde. Jeg har heldigvis fri i denne weekend, bare skønt...

Theresa S
    En dejlig travl weekend, men trist at skulle lave stil, det er nok noget af det jeg hader allemest...:-)

• #5   29. sep 2006 skal vaske Bonnie, muge ud, rense udstyr, pakke alle mine ting klar... og hmm.. nok skridte en lille aften tur.. hehe -hun skal jo være fin til jagten imorgen.. hehe

• #6   29. sep 2006 når jo, og ud og købe mordax og isolere bånd til hende.. hehe

• #7   29. sep 2006 Jeg skal til holstebro og pierces, skal gøre rent, g ha grønlngkål til aftensmad .. muuums !!
    Nårh ja, og så kommer kæresten smiley

• #8   29. sep 2006 jeg har heldigvis fri idag, skal arbejde de næste 6 dage til kl 15 og har så fri igen næste frdag, hjælp det blir en lang uge...

• #9   29. sep 2006 det lyder da til at folk skal nyde deres weekend...
    Lorte tur på sygehuset..:-(

Kommentér på:
Endelig fredag..:-)

Annonce