{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvalitets extensions med krøl hvor?
  • #1   30. maj 2012 Generelt er extensions med krøl bare ikke god kvalitet. Taler af erfaring - håret er blevet udsat for en del gange permanent, og som alt hår har det bare ikke godt af det, slet ikke når det er dødt hår der ikke får næring fra hårrødderne. smiley

Dog har jeg ligenu hot fusion fra Avezu i, og de har faktisk holdt okay. Nu 3 måneder efter påsætning kan jeg godt mærke det er noget tørt, men det har holdt okay. Dog skal du også være opmærksom på, at det med krøl ikke bliver ved med at krølle så kraftigt som det gør indtil de første par gange du har vasket det.

Ved ikke om det blev lidt rodet, men giver det mening? smiley

• #2   30. maj 2012 Sanne
    Mange tak for svar : )
    Dem du har fra Avezu hvad har du givet for dem? Og filtre de nemt?
    Synes jeg nemlig altid er problemet : (
    Har prøvet et hav af extensions fra 1500 til 4500kr , dem til 4500kr holdt selvfølgelig bedst , men synes ikke så godt om tape metoden. Har også hot fusion lige nu, overvejer den metode med microringe, har du prøvet den?
    Hvis er den så lige så hård ved håret som hot fusion?

• #3   30. maj 2012 Jeg gav omkring 3.000 ,- inkl. påsætning og plejepakke. smiley

Efter de første 10 vaske begyndte de og filtre - men så har jeg heldigvis garanti, så de næste får jeg gratis, men dem vil jeg have uden krøl. Nu har jeg prøvet så meget forskelligt og er blevet skuffet hver gang. Min frisør siger så også at selvom at man får "glat" extensions, kan man kramme dem op med en diffuser.

Jeg har prøvet micro ringe, og de er ikke så hårde ved håret, men jeg synes så heller ikke det holder så godt. :-))

• #4   31. maj 2012 Mange tak for godt og brugbart svar : )

Jeg har kun haft glat i , og synes desværre ikke det med at kramme dem op, bliver særligt godt, de komme mere til at se uglet ud synes jeg .

Kommentér på:
Kvalitets extensions med krøl hvor?

Annonce