648 visninger
|
Oprettet:
Kvalitets extensions med krøl hvor? {{forumTopicSubject}}
Hvor finder jeg hårextensions i GOD kvalitet med krøller?
Tak : )
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 48
Dog har jeg ligenu hot fusion fra Avezu i, og de har faktisk holdt okay. Nu 3 måneder efter påsætning kan jeg godt mærke det er noget tørt, men det har holdt okay. Dog skal du også være opmærksom på, at det med krøl ikke bliver ved med at krølle så kraftigt som det gør indtil de første par gange du har vasket det.
Ved ikke om det blev lidt rodet, men giver det mening?
nov 2008
Følger: 122 Følgere: 138 Heste: 9 Emner: 206 Svar: 2.311
Mange tak for svar : )
Dem du har fra Avezu hvad har du givet for dem? Og filtre de nemt?
Synes jeg nemlig altid er problemet : (
Har prøvet et hav af extensions fra 1500 til 4500kr , dem til 4500kr holdt selvfølgelig bedst , men synes ikke så godt om tape metoden. Har også hot fusion lige nu, overvejer den metode med microringe, har du prøvet den?
Hvis er den så lige så hård ved håret som hot fusion?
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 48
Efter de første 10 vaske begyndte de og filtre - men så har jeg heldigvis garanti, så de næste får jeg gratis, men dem vil jeg have uden krøl. Nu har jeg prøvet så meget forskelligt og er blevet skuffet hver gang. Min frisør siger så også at selvom at man får "glat" extensions, kan man kramme dem op med en diffuser.
Jeg har prøvet micro ringe, og de er ikke så hårde ved håret, men jeg synes så heller ikke det holder så godt. :-))
nov 2008
Følger: 122 Følgere: 138 Heste: 9 Emner: 206 Svar: 2.311
Jeg har kun haft glat i , og synes desværre ikke det med at kramme dem op, bliver særligt godt, de komme mere til at se uglet ud synes jeg .
Kvalitets extensions med krøl hvor?