Stakkels lille Fir :'( {{forumTopicSubject}}
For hundrede år siden passede jeg hest for en der hed Stephanie, hun havde en hest der hed Safir, og hun red hendes søsters pony Sunshine. Der har været en masse bøvl her i foråret og sommeren med Safir (altså ikke dens personlighed, men dens forben) og den skulle aflives, så skulle den ikke aflives, og sådan fortsatte det. Men, den blev smidt på sommergræs, og så her for 2 uger siden ser jeg hende så oppe på gården og siger da lige hej og sådan, og spørger så hvordan det går med lille Fir ? Og hvad tror i at hun svarer ? Hun siger bare helt koldt: Nå jamen Safir, han skal da bare dø. Og jeg blev bare fuldstændig paf! Ikke så meget det at han skulle aflives, mere det at hun bare stod og sagde det som om det var en nullermand der skulle dø. Men helt ærligt, det er hendes hest, og slevom den havde vrøvl med benene var det ikke sådan så at man ikke kunne ride den, det måtte bare ikke være alt for hårdt. Og hun kan ike få den solgt, og nu er den vist nok aflivet
Men jeg spurgte hende da også om hun slet ikke var ked af det, nej nej, det var hun ikke hun var bare glad for at komme af med den! Har så ondt af min gode gamle Fir, som skulle dø fordi han ikke kunne holde til LA ved distriksstævner
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
en af mine klassekamerater har også haft hest engang hun kender en hvr hendes pony var blevet aflivet og lå død undder en prasenning og hun sagdee at da hun var på besøg så gik den dødes hests ejer ud og satte sig på hesten og red på den
HVOR _ OND _KAN_ MAN_ VÆRE ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 95 Svar: 575
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 95 Svar: 575
Hvor ondt
Stakkels lille Fir :'(