{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Saroten.. antidepresiv.. ?! Smerter...
  • #1   7. jun 2012 Antidepressiv medicin bliver til tider brugt som smertestillende. Lad vær at gå i panik, din læge ville ikke give dig dem hvis han ikke var sikker på det er godt for dig...

• #2   7. jun 2012 Jeg bliver bare en smule bekymret smiley
    Har godt lige læst nogle "videnskabelige" artikler omkring dette, vil blot lige være helt sikker inden jeg propper dem i mig og så også høre andres erfaringer smiley

• #3   7. jun 2012 antidepressiv medicin bruges ofte som smerte behandling. det har den effekt at det bedøver de små nerve ender. og det er nu en gang sådan at smerter giver depression og depression giver smerter.
    hvis ikke du ønsker antidepressiv mod smerter siger du bare nej tak, og der må findes et alternativ.
    men det er ganske normalt at behandle med antidepressiv mod smerter

• #4   7. jun 2012 Rikke - ved ikke helt om den der "smerter giver depression" holder. Jeg har haft store smerter 24/7, i 3 år nu. Jeg skal højst sandsynligt leve med dem resten af livet, men jeg er altså slet ikke i nærheden af, at være depri :-).

• #5   7. jun 2012 jeg takkede nej til antidepressiv medcin mod mine smerter, fordi jeg ik ville have den type medicin, af forskellige årsager, men mest fordi jeg ik mente at jeg var depresiv

• #6   7. jun 2012 and og valle>> det er heller ikke alle slag der giver blå mærker, men at se udfra at behandle smerter med antidepresiv, så er det sådan lægerne forklarer hvorfor det er en ide med den type medicin....
    ingen af os er ens, nogle har en højere smertetærskel end andre, og nogle kan holde til at gå med deres smerter, hvor andre invalideres af deres

• #7   7. jun 2012
    Jeg går til en psykolog sideløbende pga. smerte "taknling" og han mener bestem heller ikke at jeg er depressiv eller er på vej til at blive det, så det er rart at få hans ord for det smiley
    Så i mit tilfælde gælder den med at smerter giver depression..

• #8   7. jun 2012 Rikke - hm. ja, okay - på den måde :-). . Lægerne har valgt at give mig bedøvende middel og gigtpiller, og så vil de vidst prøve at operere mig igen ..

• #9   7. jun 2012 jeg fik også gigt piller mod mine smerter, og endte indlagt med nyreproblemer, pga af gigt medicin. som har resulteret i at jeg idag kun må få morfin, og det er langt fra alle typer morfin jeg tåler

• #10   7. jun 2012 Det var da godt nok træls! :-s hvad fejler du, hvis jeg må spørge?

• #11   7. jun 2012 Ej.. det lyder rigtig træls for jer begge smiley
    Hvad fejler i om jeg må spørge?

• #12   7. jun 2012 jeg har en nakke skade efter et trafik uheld....

og så lige det her nyre sjov som de ikke ved hvad er, men mine nyrer reagere bare jeg tager en kodimagnyl

• #13   7. jun 2012 Jeg bruger depressionsmiddelet Zarotex mod mine smerter, og det virker meget bedre end hvad jeg har fået før. Jeg har haft disse smerter i mange år, og kommer til at have dem resten af livet. Har morfin ved siden af sengen i tilfelde Zarotex'en ikke fungerer, men min krop slapper bare SÅ meget bedre af, så restitusionen i kroppen får "startet". Hvilket giver mig en bedre søvn, og jeg er udhvilt når jeg vågner. Det er MANGE år siden sidst jeg var udhvilt når jeg vågnet.... smiley
    Ulæmpen er dog det at jeg sover så længe. 10-12 timer i døgnet, men det er nok fordi min krop er så slidt at jeg bare har behov for søvnen når jeg nu faktisk får den uden at vågne 1 gang i timen pga smerter. Jeg har stadig smerter i kroppen, men det er mere til at holde ud når jeg får min søvn og er klar til at kæmpe min kamp mod smertene.

• #14   7. jun 2012 Pletten - jeg er kun 18, render rundt med kæbeled som en på 80 :s. de kan ikke finde ud af hvorfor, eller hvad de skal gøre. Jeg kan ikke bruge min venstre side af kæben overhovedet, og har hele tiden smerter. De har været inde og operere min højre side, men uden held.. Desuden kan jeg kun åbne munden 3-4 cm. :s...

Rikke - Ej, hvor træls!

• #15   7. jun 2012 Du skal være opmærksom på at der ofte er rigtig mange bivirkninger ved anti depressiv medicin. .

Det kan bl.a. være:

Øget appetit = din vægt stiger
    Du sveder markant mere
    Menstruationen kan blive uregelmæssig
    osv.

Jeg er ikke tilhænger af antidepressiv medicin hverken til smerter eller depression, da min erfaring er at man ofte får større gener ved det..

• dayrealco
    dayrealco Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 3
    #16   17. maj 2019 Naturlige Antidepressiva - http://tonzes.com/deprdk.htm Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Kommentér på:
Saroten.. antidepresiv.. ?! Smerter...

Annonce