{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shopping i Tyrkiet :)
  • #1   14. jun 2012 Hej smiley

Jeg har selv været i tyrkiet i 2009 og det var fedt!
    Der er gode muligheder nede i byen!

- Der faktisk noget billigt om også GODT tøj af god kvalitet!:)

Men du skal altid prøve at "prutte" om prisen nede i byen!

• #2   14. jun 2012 Det er fantastisk der nede, var der for 2 år siden og skal derned igen i oktober (-;

- Det er lidt dyrt, men du skal bare prutte om prisen(-;
    - Husk på det meste er kopi selv om det ligner den ægte vare 100%

• #3   14. jun 2012 jeg har været i tyrkiet ca. 7 gange og skal også afsted til sommer igen.
    Mega mega dejligt land at holde ferie.
    Der er sindsygt meget billigt copi tøj....

• #4   14. jun 2012 tusind tak for svar smiley
    glæder mig os helt vildt til at komme afsted!!

• #5   14. jun 2012 Jeg har været i Tyrkiet 11 gange og jeg har da også altid købt noget med hjem, syntes dog man skal passe på, det er sjældent det holder i mere end et par uger, selv med diverse korrekte vaske mm.
    Det har været billigt at handle div. ting i Alanya for nogle år siden, men det er det desværre ikke længere, selv om det meste er fake.

Men et dejligt sted at være på ferie smiley

God tur smiley

• #6   14. jun 2012 Der er masser af muligheder for at shoppe smiley Men du kan finde den samme vare i MANGE forskellige butikker, så lad være med at købe det første sted, hør på prisen og sig du vender tilbage, synes priserne svinger meget smiley

Ellers der hvor vi plejer at være er der marked om lørdagen, der er de samme ting, men der er det nemmere at handle om prisen smiley

• #7   14. jun 2012 Tøjet er kopivarer, med mindre man køber i de "rigtige" butikker...
    Jeg købte fx en burberry frakke dernede. En rigtig model ville nok have kostet mellem 5-8000 kr. Jeg gav 350...
    Man kan få mange lækre varer, men husk på at det er fake og derfor kan kvaliteten være svingende.
    Køber altid en tosse masse, når vi er dernede... Og det holder så længe det holder, det må man bare tage med...
    Husk at prutte om prisen. Man kan som regel få dem mellem 25-50% ned... Især hvis man køber meget i samme butik smiley

Rigtig god tur derned....
    Jeg er bestemt ikke misundelig smiley

• #8   14. jun 2012 Du ka' få shoppet rigtig meget dernede for ingen penge, næsten!:-)). Det er såå lækkert! Men pas på med at købe parfumer, o.s.v da det for det meste bare er vand der er i selve flasken ;-). God tur :-).

• #9   14. jun 2012 tusind tak for jeres svar! smiley
    glæder mig endnu mere til at komme afsted nu!

• #10   14. jun 2012 det hele lyder mege lig Bulgarien smiley der har jeg været rigtig mange gange! tid til noget nyt smiley

Kommentér på:
Shopping i Tyrkiet :)

Annonce