{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Gave til kæresten {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Min veninde og hendes kæreste har 1-årsdag om mindre end en måned. smiley min veninde spurgte mig om jeg havde nogle ideer til en gave til ham, men jeg måtte indrømme at jeg var blank. Derfor spørger jeg nu jer. smiley
Han er ikke til smykker og alt for fine ting. smiley han er meget interesseret i gamle historiske ting og ting med en spændende historie bag. smiley men lige så interesseret i flot tøj fra fx. Mads Nørgaard.
Han er heller ikke til oplevelser og af personlige årsager kan de heller ikke tage ud steder som i biografen og sådan noget. smiley så derfor en personlig sød gave til at give ham. smiley

Gaven må koste op til 1000 kr.

Bare skyd løs med ideer. smiley tak på forhånd. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gave til kæresten
  • #1   16. jun 2012 Måske skulle jeg lige sige hvad hun gav ham i 1 månedsdag og til hans fødselsdag. smiley

Til 1 månedsdagen gav hun ham et læderårmbånd med yin og yang tegn, og det var så der hun fandt ud af at han ikke rigtig var til smykker... Til hans fødselsdag fik han en rigtig flot sweater fra Mads Nørgaard. smiley

• #2   16. jun 2012 CoDoK- Ja det kan selvfølgelig være lidt svært at finde på en personlig gave til en man ikke kender, men hun kan altid blive inspireret af andres ideer. smiley

• #3   16. jun 2012 Da min veninde og hendes kæreste havde, jeg tror det var 7-måneders dag, gav hun ham en kinabog, med at billede af dem på omslaget. Så skrev de frem og tilbage i den, med hilsner, hver gang de havde månedsdag eller fødselsdage, eller havde haft en speciel dag sammen. Den blev bare ikke så lang, fordi de slå op 4 måneder efter, men det kunne blive en fed mindebog, hvis man er sammen længe! smiley

• #4   16. jun 2012 Det lyder som en helt vildt god ide. smiley Mange tak, det vil jeg sige videre. smiley

• #5   16. jun 2012 På min kærestes og min 2 års dag tilbragte vi bare tiden sammen, vi var bla i bio. Vi går ikke så meget op i at give hinanden materielle ting. Til jul forrige år fik jeg heller ikke nogen gave, men et sødt kort hvor der stod han elskede mig, og at han ikke kunne finde noget der var godt nok.
    Tilgengæld køber han ting til mig så snart han finder noget han synes er det rigtige smiley

Håber jeg kunne give lidt inspiration smiley

• #6   16. jun 2012 Århh, det lyder virkelig som en dejlig stille og rolig dag. smiley det vil jeg også foreslå hende. smiley

• #7   16. jun 2012 Det er det også, også blev han og overnattede hos mig, så jeg havde lavet en hjerteformet kage der stod klar på bordet, omkranset af stearinlys, og det var der også på det meste af resten af værelset. Jeg havde sat det hele klar før biografen, og kunne lige nå at smutte op på værelset før ham, og tænde alle lysene smiley

• #8   19. jun 2012 Ej, hvor romantisk. smiley man kunne da godt lige tænke det var en selv der blev forkælet sådan. smiley

• #9   19. jun 2012 Haha jaa smiley Vi er heller ikke så pladder romantiske mere smiley

Kommentér på:
Gave til kæresten

Annonce